To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Socialab για τη Dodekanisos Seaways

Η Socialab για τη Dodekanisos Seaways
Η Dodekanisos Seaways φέτος κλείνει τα 17 χρόνια λειτουργίας της και δημιουργεί τη νέα της καλοκαιρινή καμπάνια #destoapokonta.

Πιο συγκεκριμένα, δημιούργησε 16 videos, ένα για κάθε προορισμό της, θέλοντας να προβάλει και να ξεναγήσει τους χρήστες στους 17 προορισμούς στους οποίους μπορεί κανείς να ταξιδέψει μέσω αυτής.

Οι χρήστες που θα συμμετέχουν στην καμπάνια θα έχουν την ευκαιρία να γράψουν με comment κάτω από κάθε video που θα ανεβαίνει, το αγαπημένο τους μέρος με το hashtag #destoapokonta. Με αυτόν τον τρόπο τους δίνεται η δυνατότητα σε κάθε video να συμμετέχουν στην κλήρωση για να κερδίσουν από ένα διπλό εισιτήριο μετ’ επιστροφής, ενώ στο τέλος της καμπάνιας, ένας μεγάλος τυχερός θα κερδίσει ένα ολοκληρωμένο πακέτο διακοπών με 2 εισιτήρια μετ’ επιστροφής από τη Dodekanisos Seaways, καθώς και μια 3ήμερη διαμονή στην Κω στο ξενοδοχείο του Ομίλου Divine Hotels. Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί μέσα από τη Facebook Page της εταιρείας και θα έχει διάρκεια από τις 16 Μαίου μέχρι τις 3 Αυγούστου.

H ενέργεια αυτή έχει στόχο την online προβολή της Dodekanisos Seaways και των προορισμών της εταιρείας, επιβραβεύοντας μέσω του διαγωνισμού το κοινό  και αυξάνοντας τη διαδραστικότητα της εταιρείας μαζί τους.

Σημαντικός παράγοντας στη δημιουργία της καμπάνιας υπήρξε η συμβολή όλων εκείνων των ανθρώπων και των συντελεστών που συνέδραμαν στη δημιουργία της. Η Ειρήνη Σπανού εκπρόσωπος της Dodekanisos Seaways δήλωσε: «Στη Dodekanisos Seaways αισθανόμαστε ικανοποίηση και περηφάνια γιατί τα 16 videο της νέας μας καμπάνιας, δίνουν το στίγμα κάθε νησιού που προσεγγίζουν τα πλοία μας. Ιστορία, πολιτισμός, αρχιτεκτονική, φυσικές ομορφιές, σύγχρονη ζωή, μέσα από τις εικόνες που προβάλλονται συνθέτουν τη μοναδικότητα καθενός. Επιβεβαιώνεται, έτσι ότι τα ανεκτίμητα «διαμάντια του Αιγαίου» είναι ο πλούτος, η ευλογία της Ελλάδας μας.»

Επιπλέον, ο Τάσος Βελιάδης, Partner της εταιρείας Socialab η οποία δημιούργησε και οργάνωσε την καμπάνια, δήλωσε: «Είναι πολύ σημαντικό να δημιουργείς καμπάνιες οι οποίες βασίζονται στις ανάγκες των καταναλωτών. Γνωρίζοντας ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν βίντεο από τους προορισμούς, δημιουργήσαμε τη συγκεκριμένη καμπάνια για να δώσουμε εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε τέτοιου είδους περιεχόμενο και παράλληλα να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό περιεχόμενο όπως ακριβώς και οι 17 προορισμοί που ταξιδεύει η Dodekanisos Seaways».

Τέλος, ο Βαλάντης  Σκουφρής  από την εταιρεία Uptick Multimedia που κινηματογράφησε και δημιούργησε και τα 16 video της καμπάνιας δήλωσε: «Η υλοποίηση αυτής της καμπάνιας ήταν πραγματικά μια μοναδική ευκαιρία για να προβληθούν οι ξεχωριστές ομορφιές των 17 προορισμών που ταξιδεύει η Dodekanisos Seaways καθώς και για να διευκολύνει τον επισκέπτη του τόπου μας να επιλέξει ποια νησιά θα δει από κοντά με την ποιότητα, ταχύτητα και πάνω από όλα ασφάλεια που μόνο η Dodekanisos Seaways μπορεί να προσφέρει».