To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IMC Awards: Publicis και Renault οι νικητές

IMC Awards: Publicis και Renault οι νικητές
IMC Awards: Publicis και Renault οι νικητές

Οι Publicis D Ireland και Renault κέρδισαν το βραβείο Grand Prix στα IMC European Awards 2014 για την καμπάνια «Renault Carculator», η οποία συναγωνίστηκε με άλλες 45 επιτυχημένες καμπάνιες από 7 χώρες. Η Publicis D Ireland ανέλαβε την πρόκληση να επικοινωνήσει το μήνυμα πως με την αγορά ενός νέου Renault, ο πελάτης μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα μέσω του online εργαλείου Renault Carculator.

Συνολικά, 45 καμπάνιες από 7 χώρες επιλέχθηκαν για να συμμετάσχουν στον φετινό διαγωνισμό, 16 τρόπαια απονεμήθηκαν στο Βέλγιο, το οποίο ακολούθησαν Ιρλανδία (10), Τσεχία (7), Ηνωμένο Βασίλειο (6), Ισπανία (3), Ιταλία (2) και Ολλανδία (1). Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία των LDV United και Opel (Βέλγιο), που κέρδισαν 5 βραβεία σε διαφορετικές κατηγορίες, Serviceplan και ALS Liga (Βέλγιο) με 4 βραβεία, ενώ οι Publicis D Ireland και Renault απέσπασαν συνολικά 3 βραβεία.

«Είμαι ενθουσιασμένος για την επιτυχία που σημείωσε και αυτή η έκδοση του διαγωνισμού IMC European Awards. Συγχαρητήρια σε όλες τις εταιρείες που συμμετείχαν και στους πελάτες τους, καθώς έθεσαν υψηλά στάνταρ για την integrated marketing επικοινωνία στην Ευρώπη» ανέφερε μεταξύ άλλων ο IMCC Chairman, Ondrej Gottwald.