Interweave: Νέα Black Friday καμπάνια για την Intersport
Με μια δυναμική 360° καμπάνια, και την πρωτοποριακή επιλογή του brand να επεκτείνει τη Black Friday ολόκληρο τον Νοέμβρη, η Intersport άλλαξε το παιχνίδι των προσφορών, κάνοντας takeover τον κόσμο των αθλητικών ειδών με απίθανες εκπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα. Με μοντέρνα, δυναμική αισθητική και βασικό creative όχημα το ημερολόγιο του μήνα, παρακολουθήσαμε τη μετατροπή όλων των ημερών του μήνα σε Black Friday, αναδεικνύοντας ότι ο καταναλωτής μπορεί να κερδίζει κάθε μέρα, όλο τον μήνα! Με τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη δημιουργική εκτέλεση της Interweave, η καμπάνια ξετυλίχθηκε σε 4 κύματα, επιτυγχάνοντας μία συνεχή και δυναμική παρουσία across touchpoints (TV, instore, digital, website, newsletters, social media, κλπ).