To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα

Καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα

Έτοιμη να παρουσιάσει μια καμπάνια επικοινωνίας για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα, που αφενός μεν είναι συμβατές με τις επιταγές του Covid 19, αφετέρου αναδεικνύουν τον βιωματικό και αυθεντικό χαρακτήρα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι η Marketing Greece. 

Η παρούσα καμπάνια θα περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα εργαλεία της επικοινωνίας με όχημα την εικόνα και τα Videο και θα αποτελεί συνέχεια των δράσεων της Marketing Greece για την επικοινωνία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο διεθνές κοινό. 

Όπως τονίζει η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, του μη κερδοσκοπικού φορέα του ιδιωτικού τομέα για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού,η Ελλάδα πλέον πρέπει να επικοινωνεί τα μηνύματα της υπό το πρίσμα ότι είναι ένα παγκόσμιο Brand με διεθνή αναγνώριση. Να σημειώσω εδώ και τη πολύ σημαντική παρουσία της χώρας μας στο εξώφυλλο του περιοδικού Monocle, με αφορμή την πρώτη θέση που κατέκτησε η Ελλάδα στην έρευνα soft power super stars. Είναι λοιπόν εξέχουσας σημασίας, οι τεχνικές προσέλκυσης τουριστών του παρελθόντος να μην βρίσκονται στην τρέχουσα ατζέντα της επικοινωνίας. "Πρέπει να επικοινωνούμε με βάση το γεγονός ότι είμαστε πέμπτοι στον κόσμο" σημειώνει η κα Δρέττα και η επόμενη εκστρατεία προβολής της Marketing Greece θα κινηθεί σε αυτό το αξίωμα.