To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kevin+Marshall: Καμπάνια 360o για τον Όμιλο Γράψα

Kevin+Marshall: Καμπάνια 360o για τον Όμιλο Γράψα

Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Γράψα, ηγέτης της αγοράς στις ξένες γλώσσες για νέους ενήλικες, απλώνει το κεντρικό μήνυμα «Εσύ θα μείνεις με τους μικρούς; Έλα στα Γράψα», σε μία καμπάνια Omni-channel, που σχεδιάσθηκε και υλοποιείται από την εξειδικευμένη εταιρία επικοινωνίας 360o Kevin+Marshall Athens.  Η καμπάνια μετέρχεται ψηφιακά και συμβατικά, σε ένα συνδυασμό Πανελλαδικών και τοπικών μέσων. Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης υποδύεται με επιτυχία έναν ενήλικα σπουδαστή ξένων γλωσσών που θέλει να συνυπάρχει μόνο με άλλους ενήλικες σπουδαστές, οι οποίοι είναι αποφασισμένοι να αποκτήσουν πτυχία ξένων γλωσσών επιλέγοντας Γράψα.

Σημαντική παρουσία υπάρχει για όλο αυτό το διάστημα με ενέργειες και δρώμενα στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του πελάτη, ενώ η ιστοσελίδα του www.grapsa.edu.gr διαθέτει έξυπνα κατατακτήρια τεστ γνώσεων, σε όποια γλώσσα και να επιλέξεις.

Η υπεύθυνη της δημιουργικής ομάδας της Kevin+Marshall Άννα Σερέγκου τοποθετήθηκε λέγοντας: «Τα σύγχρονα brands, ειδικά αυτά που απευθύνονται σε νέους, πρέπει να δημιουργούν fun καταστάσεις για να υιοθετηθούν από τους υποψηφίους σπουδαστές του Γράψα και σ αυτό η επιλογή του Γιάννη Τσιμιτσέλη κρίνεται επιτυχημένη εκ του αποτελέσματος.