To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kevin+Marshall: Νέα digital καμπάνια για τον Αγρόκηπο Χαλβατζή

Kevin+Marshall: Νέα digital καμπάνια για τον Αγρόκηπο Χαλβατζή

Στη ψηφιακή φάση της ανάπτυξης της καμπάνιας του Αγρόκηπου Χαλβατζή εισέρχεται πλέον το επώνυμο προϊόν υγιεινής διατροφής.

Βασισμένο σε πλάνο γνωστών nano influencers και ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις των κοινωνικών δικτύων, η καμπάνια απλώνεται βασικά στο TIK TOK, στο meta, με βίντεο,  post &stories. Μια πλειάδα επιδραστών όπως διατροφολόγοι, μανούλες, fit guru, food blogger, γυμναστές συνθέτουν ένα παζλ που προσεγγίζουν από διαφορετική σκοπιά τον τελικό χρήστη! Είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι στις σύγχρονες δομές της κοινωνίας μας,  με επίκαιρα  σύμβολα και ιδιαίτερη σημειολογία,  το πλάνο επιδραστών που σχεδιάσαμε για τον Αγρόκηπο Χαλβατζή, μια σειρά προϊόντων πολύ αγαπητή στους γνωστές και μη της Ελληνικής αγοράς, μας δήλωσε η Ανδριανή Μακουλίδου που ασχολείται με τα σύγχρονα κοινωνικά δίκτυα της επικοινωνίας για την εταιρία Kevin+Marshall

Να σημειωθεί ότι τόσο για την επιλογή, όσο και την αξιολόγηση της απόδοσης τοy πλάνου χρησιμοποιείται ειδικό software ΑΙ που έχει δημιουργήσειΤύπου η K+M για τον σκοπό αυτόν