To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κορονοιός: Καμπάνια στα social media για τους νέους

Κορονοιός: Καμπάνια στα social media για τους νέους
Νέες επικοινωνιακές δράσεις ετοιμάζει η κυβέρνηση στην προσπάθεια ανάσχεσης της διάδοσης του Covid-19, που τις τελευταίες μέρες έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις με τριψήφιο αριθμό νέων κρουσμάτων να ανακοινώνεται πλέον σε ημερήσια βάση.

Είναι χαρακτηριστικό πως στην τακτική σύσκεψη σήμερα το πρωί για τον κορωνοϊό, στο Μέγαρο Μαξίμου, στην οποία προήδρευσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.Ο Πρωθυπουργός απευθύνθηκε στους πολίτες και μεταξύ άλλων έστειλε μήνυμα στους νέους: «Θέλω να κάνω ειδική έκκληση στους νέους μας, στα νέα παιδιά. Έχω και εγώ παιδιά σε αυτή την ηλικία, 17, 23 και 22, γνωρίζω την ανεμελιά της ηλικίας. Αλλά παρακαλώ, έκκληση: Προσοχή, προσέξτε τους εαυτούς σας, δεν είστε άτρωτοι, και κυρίως αυτοί που δεν είναι άτρωτοι είναι οι γονείς σας και οι παππούδες και οι γιαγιάδες σας».

Ανέφερε επίσης πως «Όποιος επιστρέφει από τουριστικό προορισμό για μία εβδομάδα να φροντίζει να προσέχει. Τι σημαίνει να προσέχει; Να φοράει μάσκα όπου μπορεί και σίγουρα να κρατιέται σε απόσταση από τους πιο ευάλωτους, τους ηλικιωμένους ανθρώπους που μπορεί να έχει στο σπίτι. Αν συγκατοικεί με ανθρώπους από τους οποίους δεν μπορεί να πάρει φυσική απόσταση να φοράει μάσκα και τουλάχιστον για μια εβδομάδα -μέχρι που να είμαστε απολύτως σίγουροι ότι δεν επιστρέφει με τον ιό στα αστικά κέντρα- να προστατεύσουμε αυτούς τους οποίους θέλουμε να φροντίζουμε περισσότερο.

Θα υπάρχει αντίστοιχη προσπάθεια από την κυβέρνηση μέσα από κάποια σποτ τα οποία θα προετοιμαστούν, να τονίσουμε ακριβώς αυτό το ζήτημα, αλλά πέρα των συμπληρωματικών μέτρων που θα ανακοινώσουμε σήμερα θα πρέπει για ακόμα μία φορά να σταθούμε στη σημασία της ατομικής ευθύνης».

Παράλληλα, σε τηλεοπτική της συνέντευξη η καθηγήτρια Αγγελική Κοτανίδου ανέφερε πως πρόκειται να υλοποιηθεί σχετική καμπάνια στα social media (Facebook, Ιnstagram κλπ) προκειμένου να περάσει το μήνυμα της πρόληψης στους νέους.