KΡΙ ΚΡΙ & Leoussis_a: Oι βασιλιάδες του καλοκαιριού

Ελληνικό καλοκαίρι, στιγμές χαλάρωσης και απόλαυσης, παγωτά σε «λαχταριστά» food shots, πλάνα από drones και υποβρύχιες λήψεις. Η 360º καμπάνια της Leoussis_a για τα παγωτά Master Rich της KΡΙ ΚΡΙ μάς θυμίζει πως το καλοκαίρι μπορούμε να είμαστε «βασιλιάδες», και η Δανάη Δάσκα, Creative Director του agency, μαζί με τη Νατάσα Βασιλοπούλου, Brand Manager Ice Cream της γαλακτοκοβιομηχανίας, μας εξηγούν πώς δημιουργήθηκε.
Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς
adb: Ποιo ήταν το επικοινωνιακό ζητούμενο και ποια η στρατηγική σκέψη πίσω από τη δημιουργία της καμπάνιας του Master Rich;
Δ. Δάσκα, Creative Director Leoussis_a: Τα παγωτά Master Rich της KΡΙ ΚΡΙ είναι πραγματικά πλούσια παγωτά, με υπέροχους συνδυασμούς που ανανεώνονται σχεδόν κάθε χρόνο. Φέτος μάλιστα, με δύο νέες γεύσεις να μπαίνουν στα κίτρινα ψυγεία. Ο στόχος της επικοινωνίας, πέρα απ’ το να παρουσιάσει τις νέες γεύσεις, ήταν και να αναδείξει περισσότερο τη σύνδεση του παγωτού με τους νέους και με το ελληνικό καλοκαίρι! Οι υπέροχοι άνθρωποι της ΚΡΙ ΚΡΙ μας έδωσαν ένα brief με σαφή στόχο αλλά και με αρκετά ανοιχτό πεδίο δημιουργικότητας.
adb: Πώς γεννήθηκε η ιδέα «το πιο rich παγωτό για τους πιο πλούσιους ανθρώπους στον κόσμο»; Σε ποιο insight βασίστηκε και τι θέλατε να εκφράσετε μέσα από αυτό το concept;
Δ. Δάσκα: Το καλοκαίρι στην Ελλάδα είναι rich για όλους. Μια βουτιά στα πιο καθαρά νερά, μια παρέα στην πιο ωραία θέα, μια ταράτσα που την κάνεις παραλία, όλες αυτές οι εικόνες είναι γνώριμες και προσβάσιμες. Είναι o δικός μας πλούτος. Πάνω σε αυτή τη σκέψη βασίστηκε το τηλεοπτικό μας σποτ. Και ταυτόχρονα πάνω στην ανάγκη να δούμε αληθινό ελληνικό καλοκαίρι στη διαφήμιση ενός αληθινού ελληνικού παγωτού! Να ξαναμπεί η θάλασσα και η παρέα στην εικόνα του.
adb: Τι αισθάνεστε ότι κάνει τη φετινή καμπάνια για το Master Rich διαφορετική;
Νατάσα Βασιλοπούλου, Brand Manager Ice Cream, Κρι Κρι Α.Ε: Φέτος, η Κρι Κρι έκανε μια ακόμα υπέρβαση στο παγωτό και στην επικοινωνία της!
Στη φετινή μας καμπάνια για πρώτη φορά υπάρχουν αληθινά λαχταριστά πλάνα από τις πρώτες ύλες που φτιάχνεται το παγωτό μας, κάτι που πρώτη φορά γίνεται για τη σειρά Master Rich. Αυτό μάλιστα, ήταν μία απόφαση που συμβαδίζει με τη στρατηγική επικοινωνίας πάνω στην οποία δουλέψαμε με τη Leoussis, να αναδείξουμε δηλαδή τα μοναδικά ποιοτικά χαρακτηριστικά και τις πολυεπίπεδες υφές της σειράς παγωτών Master Rich!
Ακόμη, η φετινή καμπάνια είναι μια ωδή στο ελληνικό καλοκαίρι. Και η σύλληψη αυτής της καμπάνιας, δε θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, γιατί το ίδιο μας το καλοκαίρι είναι υπερβατικό, είναι πλούσιο σε στιγμές, σε φίλους, σε εικόνες, σε εμπειρίες, σε γεύσεις και φυσικά σε παγωτό Master Rich!
adb: Γιατί επιλέξατε να εστιάσετε στη νεανική παρέα και το «πλούσιο» καλοκαίρι τους;
Νατάσα Βασιλοπούλου: Είναι το target audience μας για τη σειρά Master Rich. Μια «πολυεπίπεδη» νεανική παρέα που μοιράζεται μοναδικές εμπειρίες και απολαυστικές στιγμές, αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο το DNA του brand, αυτό της Υπέρβασης!
adb: H καμπάνια περιλαμβάνει πλάνα από drones, υποβρύχιες λήψεις και πολύ ποιοτικά food shots. Πόσο δύσκολο ήταν το γύρισμα;
Δ. Δάσκα: Το γύρισμα ήταν απαιτητικό αλλά και απολαυστικό. Μας δυσκόλεψε λίγο ο καιρός κυρίως αλλά μας τα έκαναν όλα πιο εύκολα τα παιδιά του casting και οι συνεργάτες μας, όπως ο food stylist και όλη η ομάδα της παραγωγής. Όταν η διαφημιστική έχει in house εταιρία παραγωγής, όπως συμβαίνει με τη Leoussis_a, η συνεργασία κι ο σχεδιασμός γίνονται πολύ πιο αποτελεσματικά κι έτσι μπορείς να τολμήσεις περισσότερα πράγματα. Ο σκηνοθέτης είναι μέσα στην ομάδα από το πρώτο brainstorming και αντίστοιχα η creative ομάδα είναι μέσα στην παραγωγή σε όλα τα στάδια, μαζί με τον πελάτη.
adb: Ποιο είναι το media mix της καμπάνιας και πώς σχεδιάζεται η ενίσχυση της παρουσίας της στα digital μέσα;
Νατάσα Βασιλοπούλου: H Κρι Κρι επένδυσε σε ένα αποτελεσματικό media mix για να προωθήσει τη νέα καμπάνια Master Rich, τόσο μέσω της τηλεοπτικής προβολής του διαφημιστικού spot, τοποθετήσεις προϊόντος σε εκπομπές υψηλής τηλεθέασης για περαιτέρω υποστήριξη, αλλά και ένα δυνατό digital πλάνο σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
adb: Ποια θα λέγατε πως είναι η φιλοσοφία της εταιρείας για την διαφήμιση και την δημιουργικότητα και πως αποτυπώνεται σε αυτή την καμπάνια;
Δ. Δάσκα: Ο τρόπος που δουλεύουμε είναι κάπως διαφορετικός. Πρώτον, όταν παίρνουμε ένα brief μπαίνουμε σε μια ομαδική διαδικασία ζύμωσης. Κι αυτό συμβαίνει γιατί δεν λειτουργούμε με όρους σκυτάλης, δεν παραδίδουμε το δικό μας «κομματάκι» και σταματάμε μετά. Φτάνουμε όλοι μαζί στη γραμμή του τερματισμού, στην ιδέα και στο optimization. Έτσι και σε αυτή την καμπάνια αποτυπώνεται μια βαθιά στρατηγική σκέψη με ένα απλό και αυθεντικό σενάριο και με μια εξαιρετική παραγωγή, όλα βγαλμένα από την ίδια αρχική ζύμωση.
adb: Ποια είναι η μέχρι τώρα ανταπόκριση του κοινού; Υπήρξαν σχόλια που σας έκαναν εντύπωση;
Νατάσα Βασιλοπούλου: Φάνηκε πως η νέα μας καμπάνια «μίλησε» στο κοινό μας, με μία πρώτη αίσθηση που πήραμε στο λανσάρισμα της καμπάνιας στα Social Media, που αποτελούν ένα ανοιχτό forum για να εκφράζουν οι χρήστες τη γνώμη τους, αποκομίσαμε πολλά θετικά σχόλια.
Σε δεύτερη φάση, η ανταπόκριση φάνηκε από την αύξηση της ζήτησης για παγωτά Master Rich και συγκεκριμένα για τους 2 νέους κωδικούς που επικοινωνήσαμε το Choco Caramel Macadamia και το Dubai Style.
adb: Πως θα περιγράφατε την καμπάνια με μία και μόνο φράση;
Δ. Δάσκα: Όταν είσαι βασιλιάς…