To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

l’artigiano: Νέα τηλεοπτική καμπάνια

l’artigiano: Νέα τηλεοπτική καμπάνια
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα τηλεοπτική καμπάνια της l’artigiano με το σλόγκαν «pizza με περιεχόμενο». Σύμφωνα με την επικοινωνία, «περιεχόμενο είναι αυτό που εμπεριέχεται, που γεμίζει χρόνο και χώρο. Και γιατί φτιάχνουμε περιεχόμενο στα social media; Για να μοιραζόμαστε ό,τι γεμίζει το χρόνο και το χώρο μας με άλλους ανθρώπους, επειδή θέλουμε να ανήκουμε, να αρέσουμε, να νιώθουμε πιο κοντά, να αφήνουμε το σημάδι μας». Όπως σημειώνεται, «η l’artigiano αντιλαμβάνεται το σήμερα, έχει φρέσκο τρόπο σκέψης, ακριβώς όπως και οι ζύμες της, και θέλει να αναδείξει τους ανθρώπους που δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο, με αυθεντικότητα και αλήθεια. Και είναι γνωστό ότι το καλό περιεχόμενο ανοίγει και την όρεξη! Όμως, η αλήθεια είναι πως η l’artigiano έχει ακόμη ένα κοινό με όλους τους νέους αλλά και μεγαλύτερους που λατρεύουν το TikTok, που είναι και ο δημιουργικός καμβάς της καμπάνιας: έχει περιεχόμενο. Γιατί είναι πλούσια, με αγνά υλικά, αυθεντική ιταλική γεύση, μοναδικές συνταγές και κάθε φορά μια νέα απολαυστική πρόταση». Η l’artigiano με τη νέα καμπάνια της πρωτοπορεί και δημιουργεί, σε κάθετο format, την πρώτη σειρά τηλεοπτικών σποτ με περιεχόμενο από ξεχωριστούς TikTokers. Η καμπάνια περιλαμβάνει 5 τηλεοπτικά σποτ, που φυσικά θα εξαπλωθούν και σε όλα τα digital κανάλια, «όπως η λιωμένη μοτσαρέλα πάνω στην πίτσα l’artigiano. Γιατί μόνο μια pizza με απόλυτα απολαυστικό περιεχόμενο μπορεί να έχει μια απόλυτα απολαυστική και φιλόδοξη επικοινωνία, με φουλ περιεχόμενο». Πίσω από την καμπάνια βρίσκεται το σκηνοθετικό δίδυμο της Λήδας Βαρτζιώτη και του Δημήτρη Τσακαλέα, που αξιοποίησαν τη δημιουργική ιδέα και τα σενάρια της Scarlet Agency, σε μια παραγωγή της Feel Me Films, με παραγωγό τον Δημήτρη Παπουτσή και με πρωτότυπη μουσική Ermis Music.
TAGS: L'Artigiano