LAMA DDB: Νέα digital καμπάνια για τους Μύλους Αγίου Γεωργίου

Στον αέρα είναι η νέα digital καμπάνια της LAMA DDB για τους Μύλους Αγίου Γεωργίου.
Σύμφωνα με το πρωτότυπο concept του πρώτου σποτ της καμπάνιας, η ηθοποιός Μαρία Κωνσταντάκη ως Μαρία Αλευροπούλου-Κοσκινούλη έχει την δημοσιογραφική περιέργεια για διάφορα ερωτήματα σχετικά με το αλεύρι αναπάντητα ερωτήματα. Αυτές οι θεωρητικά απλές απαντήσεις είναι η αρχή μιας δημοσιογραφικής οδύσσειας.
Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς «Ειδικός στο Κόσκινο», η Μαρία περιπλανιέται στο Μουσείο Λούλη, παίρνει συνέντευξη από τους ειδικούς και παλεύει με γουδιά, σιτάρια και μυλόπετρες.
Το δημιουργικό υπογράφει η LAMA DDB, την παραγωγή η Stefi Productions σε σκηνοθεσία KIMINO. H καμπάνια θα αναπτυχθεί συνολικά σε 5 σποτ, που θα τρέξουν μέσα στο έτος.