To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lavazza: Νέα καμπάνια Pleasure Make Us Human

Lavazza: Νέα καμπάνια Pleasure Make Us Human

Ένα φλυτζάνι καφέ σημαίνει πολλά πράγματα για τον καθένα μας: ένα γρήγορο διάλειμμα, μια στιγμή για να φορτίσουμε τις μπαταρίες μας, χρόνο για τον εαυτό μας ή μια ευκαιρία να μοιραστούμε αυτό το χρόνο με τους ανθρώπους που αγαπάμε. Για τη Lavazza, την πιο εμβληματική ιταλική μάρκα καφέ - η οποία από το 1895 αναβαθμίζει και επαναπροσδιορίζει το συγκεκριμένο ρόφημα, - ο καφές είναι αναμφισβήτητα συνώνυμος με την απόλαυση ενός διαλείμματος.

Στον κόσμο του σήμερα που όλα γύρω μας τρέχουν με γρήγορους ρυθμούς, δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για να μιλήσουμε για αυτή την ευχαρίστηση. Η ζωή μας γίνεται κάθε μέρα πιο πιεστική και ακούμε συνεχώς για τις απίστευτες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη. Ενώ η τεχνολογία εξελίσσεται για να μας υποστηρίζει, είναι σημαντικό να θυμόμαστε τι μας κάνει ανθρώπους: η ικανότητα να νιώθουμε και να απολαμβάνουμε τις χαρές της ζωής.

Εδώ έρχεται η Lavazza, να γιορτάσει την ουσία της ανθρώπινης εμπειρίας. Το brand επιτυγχάνει αυτόν τον στόχο μέσα από μια ανάλαφρη, χαρούμενη και συγκινητική ιστορία που χτυπά όλες τις σωστές νότες.

Ο ήρωας της νέας ταινίας είναι ο Luigi, ένα μικρό ρομπότ που σερβίρει φρεσκοκομμένο καφέ. Καθημερινά, ο Λουίτζι γίνεται μάρτυρας αντιδράσεων πραγματικής απόλαυσης που έχουν οι συνάδελφοί του όταν πίνουν καφέ Lavazza. Έτσι αρχίζει να ονειρεύεται ότι θα τον απολαύσει κι αυτός. Θα καταφέρει ένα ρομπότ να νιώσει αυτό που νιώθουν οι άνθρωποι;



Η καμπάνια είναι βασισμένη στο πιο πνευματώδες δίδυμο του Hollywood: τον Steve Carell και τον John Krasinski. Οι δύο ηθοποιοί φέρνουν στην ιστορία όλο το χιούμορ και τη γοητεία τους, αλληλοεπιδρώντας και διασκεδάζοντας με τον Luigi.

O Carlo Colpo, Marketing, Communication Director και Brand Home Director του Ομίλου Lavazza δήλωσε: «Σήμερα, η Lavazza αποκαλύπτει ένα νέο στρατηγικό μήνυμα που επιβεβαιώνει την εξέλιξή της σε μια πραγματικά παγκόσμια μάρκα, με ιταλικές ρίζες. Αυτό το στρατηγικό μήνυμα τονίζεται περαιτέρω από τη συμμετοχή των δύο εμβληματικών καλλιτεχνών σε όλη την καμπάνια. Με την καμπάνια “Pleasure Makes Us Human”, η Lavazza ανεβάζει την brand επικοινωνία της στο επόμενο επίπεδο. Η αφήγηση πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα, με μια απαλή αίσθηση του χιούμορ που σκοπό έχει να εμπλέξει και να ψυχαγωγήσει το κοινό μας. Αυτή η νέα καμπάνια γιορτάζει την απόλαυση της ανθρώπινης εμπειρίας, βρίσκοντας ευχαρίστηση ακόμα και στις πιο απλές στιγμές, όπως η απόλαυση ενός φλυτζανιού καφέ. Σχεδιασμένη για να έχει απήχηση σε παγκόσμιο επίπεδο, παρουσιάζει ένα στυλ κινούμενων σχεδίων αιχμής. Στην καρδιά του, βρίσκεται ο Luigi, ένας ολοκαίνουργιος χαρακτήρας που θυμίζει τα πρώιμα διαφημιστικά εικονίδια της Lavazza όπως η Carmencita και η Caballero από την ιταλική εποχή του Carosello, της δεκαετίας του 1960».

Στόχος του “Pleasure Make Us Human” είναι η επανατοποθέτηση της Lavazza σε όλες τις αγορές που έχει παρουσία, παγκοσμίως.

Τέλος, μία νέα εκδοχή του διαχρονικά κλασικού «Que sera, sera» λειτουργεί ως μελωδία σε όλη τη διάρκεια της καμπάνιας και σε συνδυασμό με τους απολαυστικούς στίχους, δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα αντίθεση με την αφήγηση της ιστορίας.



TAGS: Lavazza