Leo Burnett: Νέα καμπάνια για την McDonald’s
H νέα καμπάνια των McDonald’s™, «Ούτε Μέρα Δίχως McMenu» που δημιουργήθηκε από τη Leo Burnett, creative agency του Publicis Groupe Greece, έχει στόχο να προωθήσει «Κάθε μέρα ένα λαχταριστό McMenu™» μόνο με 4,95€ αποκλειστικά στα McDonald’s.
Η δημιουργική προσέγγιση του τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας δεν επικεντρώνεται μόνο στην τιμή, μιας και το storytelling της ταινίας έρχεται να αναδείξει μέρες και στιγμές στην καθημερινή μας ζωή. Χαρούμενες μέρες, που πετυχαίνουμε αυτά που θέλουμε, μέρες που τα χόμπι μας δεν μας δίνουν αυτό που ακριβώς ζητάμε και μέρες όπου η δουλειά γίνεται… απρόβλεπτη. Παρόλες τις δυσκολίες της καθημερινότητας ή και τα συνεχώς εναλλασσόμενα συναισθήματα που βιώνουμε, μπορούμε να βρούμε μια «επιβράβευση», μια απολαυστική στιγμή για ένα λαχταριστό McMenu από τα McDonald’s. Το αγαπημένο brand που στόχο έχει να προσφέρει απολαυστικές στιγμές εύκολα για όλους (Making Delicious Feel-Good Moments Easy for Everyone).
Η ταινία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την TopCut Modiano, ενώ η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης Ραδιοφωνικό σποτ και αναφορές, Υπαίθρια διαφήμιση (ΟΟΗ), Digital, και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.