Leo: Νέα καμπάνια «Big Mac Trio» για τα McDonald’s

Η νέα ταινία για το λανσάρισμα του Big Mac Trio, από τα McDonald’s, δημιουργήθηκε από τη Leo, το creative agency του Publicis Groupe Greece, με τον πρωταγωνιστή να απολαμβάνει Big Mac παρέα… με τον εαυτό του! Βέβαια σε τρεις εκδοχές. Και οι τρεις απολαμβάνουν τα λαχταριστά burgers από τα McDonald’s: Mac Jr., Big Mac και Grand Big Mac.
Όλοι έχουμε μια Junior, μια κλασική και μια Grand πλευρά του εαυτού μας, ειδικά την ώρα της παραγγελίας. Και τώρα, μπορούμε να τις αφήσουμε να… φανούν! Γιατί το Big Mac, το απόλυτο κλασικό, διατίθεται σε 2 νέα μεγέθη: το Mac Jr. και το Grand Big Mac!
Με campaign line «Big Mac Trio: Τώρα το κλασικό, σε 2 νέα μεγέθη!», η καμπάνια υποστηρίζεται με TV, Digital, Social Media, OOH, Cinema και Ραδιόφωνο, αλλά και μέσω του McDonald's App, με ένα in-App παιχνίδι! Το Big Mac Trio Match προσκαλεί το κοινό σε μια γευστική εμπειρία διασκέδασης, όπου παίζει match-άροντας προϊόντα McDonald’s, συλλέγει πόντους και απολαμβάνει λαχταριστές προσφορές!
Η παραγωγή της ταινίας πραγματοποιήθηκε από την TOPCUT Modiano και τη σκηνοθέτησε ο Νίκος Κολιούκος.