To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Leoussis_a - Astellas HBRG: Πιο hot από ποτέ…

Leoussis_a - Astellas HBRG: Πιο hot από ποτέ…

Η ∆ανάη ∆άσκα, Creative Director της Leoussis_a, µιλάει στο adbusiness για την καµπάνια που σπάει τα ταµπού της εµµηνόπαυσης.

adb: Ποιος είναι ο στόχος αυτής της καµπάνιας;

Ο στόχος είναι να ανοίξει η συζήτηση γύρω από την εµµηνόπαυση και να νιώσουν οι γυναίκες ελευθερία και ασφάλεια, ώστε να ζητήσουν ιατρική καθοδήγηση και ανακούφιση. Υπάρχουν πλέον θεραπείες που προσφέρουν ανακούφιση από συµπτώµατα όπως οι εξάψεις και οι εφιδρώσεις -τα γνωστά αγγειοκινητικά συµπτώµατα (VMS)- και δεν υπάρχει κανένας λόγος οι γυναίκες να µην αξιοποιούν τις επιστηµονικές εξελίξεις για να ζήσουν καλύτερα. Η εµµηνόπαυση µπορεί να διαρκέσει ακόµη και µία δεκαετία· δεν γίνεται λοιπόν να αντιµετωπίζεται σαν κάτι για το οποίο δεν µιλάµε καν. Πρόκειται για µια πρωτοβουλία της βιοφαρµακευτικής εταιρείας Astellas HBRG, που πραγµατοποιήθηκε µε την υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Κλιµακτηρίου και Εµµηνόπαυσης.

adb: Πώς επιλέξατε την πρωταγωνίστρια, τη ∆ήµητρα Παπαδοπούλου;

Η ∆ήµητρα Παπαδοπούλου συνδυάζει δύο µοναδικά χαρακτηριστικά: πρώτον, είναι ζεστή, προσιτή, αληθινή και αγαπηµένη - ιδιαίτερα από το κοινό των γυναικών. Και δεύτερον, είναι πραγµατικά πιο hot από ποτέ! Όπως λέει και η ίδια, «µετά τα 50 έπαθε γυναίκα». Όταν ήρθαµε σε επαφή µαζί της, καταλάβαµε ότι δεν υπάρχει πιο ιδανική ambassador για την καµπάνια µας, γιατί η εµµηνόπαυση την ταλαιπώρησε, αλλά, µε έναν τρόπο, την ενδυνάµωσε.



adb: Πώς εµπνευστήκατε το µήνυµα «Πιο Hot από ποτέ»;

Θα ξεκινήσω από αυτά που δεν θέλαµε να εκπέµπει µια καµπάνια ενηµέρωσης για την εµµηνόπαυση. ∆εν θέλαµε να είναι µια καθαρά ιατρική καµπάνια, ούτε να παρουσιάζουµε ένα στάδιο της ζωής από το οποίο περνούν όλες οι γυναίκες σαν να πρόκειται για πάθηση. ∆εν θέλαµε επίσης να δείξουµε γυναίκες που µοιάζουν 60 ή 70 ετών, όταν απευθυνόµαστε και σε γυναίκες που µπορεί να είναι ακόµη και 40.

Θέλαµε να τραβήξουµε την προσοχή µε κάτι θετικό· να µιλήσουµε και για τα συµπτώµατα, αλλά χωρίς να κάνουµε το κοινό να νιώσει την ανάγκη να πατήσει skip. Το µήνυµα αυτό έχει ένα έξυπνο stopping power: νοµίζεις ότι θα δεις µια αποκαλυπτική φωτογράφιση ή ένα άρθρο gossip, οπότε σου τραβάει την προσοχή. Ταυτόχρονα, περιγράφει ακριβώς τη φάση της εµµηνόπαυσης: µια περίοδο στη ζωή όπου µπορείς να είσαι στα καλύτερά σου, στην πιο hot φάση σου - αλλά µπορεί και να αντιµετωπίζεις hot flashes! Και για αυτά τα hot… υπάρχουν λύσεις, και µπορείς να τις ζητήσεις από τους ειδικούς.

adb: Πού «έτρεξε» η καµπάνια; Τι υλικά επικοινωνίας περιλαµβάνει;

Πρόκειται για µια 360° καµπάνια επικοινωνίας, µε digital campaign, social media content, video spot, installations σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη µε εντυποδιανοµή, press events και influencer content από την ίδια τη ∆ήµητρα Παπαδοπούλου, στα δικά της προφίλ. Και φυσικά, όλα οδηγούσαν σε ένα κεντρικό hub ενηµέρωσης: το piohotapopote.gr.

adb: Η βεντάλια τι συµβολίζει;

Θέλαµε ένα κεντρικό εικαστικό element που να εµφανίζεται στο χέρι της πρωταγωνίστριας, να επαναλαµβάνεται στο σχήµα των φυλλαδίων και των installations και να ενισχύει την οπτική ταυτότητα της καµπάνιας. Η βεντάλια είναι ένα εξαιρετικό σύµβολο για το θέµα της εµµηνόπαυσης, καθώς συνδέεται τόσο µε την ανάγκη για περισσότερη δροσιά όσο και µε τη θηλυκότητα.

adb: Ποιοι ανέλαβαν την παραγωγή του βασικού spot και των reels;

Η παραγωγή έγινε από την ίδια τη Leoussis_a, µε την εσωτερική της οµάδα, η οποία µαζί µε το δηµιουργικό τµήµα σχεδιάζει τις καµπάνιες από τη σύλληψη έως και την υλοποίησή τους.