Leoussis a_: Καμπάνια για το νέο ΚΡΙ ΚΡΙ Master Rich

«Φτιάξαμε το πιο rich παγωτό για τους πιο πλούσιους ανθρώπους στον κόσμο» λέει ο εκφωνητής στην αρχή της ταινίας που έχει φέρει το καλοκαίρι στις οθόνες μας. Και ποιοι είναι οι πιο πλούσιοι άνθρωποι στον κόσμο; Όλοι όσοι ζουν το ελληνικό καλοκαίρι, βρίσκουν τον τέλειο βράχο, την τέλεια θέα και φυσικά το τέλειο παγωτό ΚΡΙ ΚΡΙ!
Η νέα καμπάνια είναι ένας ύμνος στα απόλυτα παγωτά KΡΙ ΚΡΙ Master Rich με έμφαση στη νέα γεύση choco caramel & macadamia που αποκαλύπτεται στα λαχταριστά προϊοντικά πλάνα! Η ΚΡΙ ΚΡΙ είναι μια ελληνική εταιρία με παράδοση 70 χρόνων στο παγωτό που όπως αναδεικνύει και το spot μάς κάνει όλους λίγο πιο rich με νέες γεύσεις και πλούσιες υφές. Φέτος, κάνει μια ακόμα υπέρβαση στο παγωτό και στην επικοινωνία της!
Το τηλεοπτικό spot διάρκειας 30’’, μαζί με cut versions των 12’’, εγκαινιάζει τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν και καλεί το νεανικό κοινό σε έναν «διαγωνισμό» για το ποιος τελικά είναι πιο «rich», ποιος δηλαδή απολαμβάνει το πιο ωραίο καλοκαίρι και το πιο ωραίο ΚΡΙ ΚΡΙ Master Rich.
Όπως δήλωσε και η Creative Director Δανάη Δάσκα, «Το insight αυτής της καμπάνιας είναι ότι στ’ αλήθεια το καλοκαίρι στην Ελλάδα, νιώθουμε όλοι λίγο πιο rich.»
Η εταιρία παραγωγής είναι η ίδια η Leoussis a_ ενώ την σκηνοθεσία υπογράφει ο in house σκηνοθέτης Χρήστος Δημολίκας που αξιοποίησε drones, υποβρύχιες λήψεις και ειδικές κάμερες για κολασμένα αληθινά food shots.
Η καμπάνια ήδη προβάλλεται σε τηλεοπτικά μέσα, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και digital ενέργειες.