To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Levi’s: Πρώτη global καμπάνια εδώ και 7 χρόνια

Levi’s: Πρώτη global καμπάνια εδώ και 7 χρόνια
Στην προσπάθειά της να βοηθήσει τις πωλήσεις να ανακάμψουν, η Levi’s λανσάρει την καινούργια παγκόσμια καμπάνια “Buy Better, Wear Longer”, στην οποία πρωταγωνιστούν ακτιβιστές και influencers της Gen Z.

Και οι δύο κάνουν έκκληση στους καταναλωτές να φορούν για μεγαλύτερο διάστημα τα denim ρούχα τους, για να μειωθεί ο αντίκτυπος της κατανάλωσης και της παραγωγής στο περιβάλλον.

Η Levi’s λανσάρει την πρώτη παγκόσμια καμπάνια της εδώ και επτά χρόνια. H “Buy Better, Wear Longer” πρωτοβουλία λειτουργεί ως ένα κάλεσμα στη δράση για τους Gen Zers, παροτρύνοντάς τους να επαναχρησιμοποιούν και να μειώσουν το καταναλωτικό τους αποτύπωμα.

Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν έξι νεαρά επιδραστικά πρόσωπα που διαμορφώνουν το μέλλον του ακτιβισμού και της βιωσιμότητας. Είναι ο ράπερ Jaden Smith, o σταρ της Manchester United, Marcus Rashford, η YouTuber Emma Chamberlain, η ακτιβίστρια του κλίματος Xiye Bastida, η entrepreneur Melati Wijsen και ο hip-hop καλλιτέχνης Xiuhtezcatl Martinez.

Όπως δήλωσε η Levi’s, η αφοσίωση των έξι αστέρων στον ακτιβισμό τούς κατέστησε τη σωστή επιλογή για την καμπάνια, μια δημιουργία της AKQA, που έχει έδρα στο Σαν Φρανσίσκο.