To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lexus: Παρουσιάζει την πρώτη διαφήμιση από σύστημα AI

Lexus: Παρουσιάζει την πρώτη διαφήμιση από σύστημα AI
Την πρώτη διαφήμιση στην ιστορία που έχει γραφτεί από σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ- Artificial Intelligence) πρόκειται να παρουσιάσουν άμεσα η Lexus και η διαφημιστική εταιρεία The&Partnership.

Η καμπάνια, που θα προβληθεί πανευρωπαϊκά, φέρει τον τίτλο ‘Driven By Intuition’, αφορά το νέο μοντέλο Lexus ES και έχει στόχο να παρουσιάσει την Lexus σαν ένα brand αιχμής όσον αφορά την τεχνική καινοτομία.

Το σενάριο για το 60 δευτερολέπτων spot έχει γραφτεί από τον πρώτο «AI creative» της The&Partnership– ένα εξειδικευμένο αυτοματοποιημένο σύστημα συγγραφής σεναρίων που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την τεχνολογική εταιρεία Visual Voice

Το σύστημα, που διαθέτει υποστήριξη Φωνητικής Αναγνώρισης από το Watson της IBM, «εκπαιδεύτηκε» πάνω σε διαφημίσεις για αυτοκίνητα και luxury προϊόντα, που έχουν κατακτήσει διακρίσεις τα τελευταία 15 χρόνια στις Κάννες ενώ τροφοδοτήθηκε με δεδομένα συναισθηματικής νοημοσύνης από την Unruly, προκειμένου να «μάθει» ποια σημεία αυτών των διαφημίσεων προκάλεσαν μια ισχυρότερη σύνδεση με τους τηλεθεατές.

Στην συνέχεια συνέχισε την «εκπαίδευση» του στο θέμα της διαίσθηκσης μέσω ενός πειράματος, που πραγματοποίησε για λογαριασμό της  The&Partnership η ομάδα επιστημόνων MindX, που έχει για έδρα της το University of New South Wales. Βέβαια, την σκηνοθεσία υπογράφει ένας άνθρωπος. Συγκεκριμένα, ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Kevin Macdonald.