To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MAGIQ DOORZ & ΛΟΥΞ «πλάι-πλάι» στο χρυσό

 MAGIQ DOORZ & ΛΟΥΞ «πλάι-πλάι» στο χρυσό
Απέσπασαν το πρώτο βραβείο της κατηγορίας «SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN» στα Retailbusiness Awards για την καμπάνια #70yearsloux

Μια σπουδαία διάκριση 2η συνεχόμενη χρονιά για την πρωτότυπη επετειακή καμπάνια #70yearsloux που δημιούργησε για τη ΛΟΥΞ απέσπασε η MAGIQ DOORZ στο μεγαλύτερο θεσμό του ελληνικού λιανικού εμπορίου και της βιομηχανίας, στα Retailbusiness Awards, που πραγματοποιήθηκαν για 19η συνεχή χρονιά με στόχο να επιβραβεύσουν τις καινοτόμες πρακτικές του εγχώριου επιχειρείν.

Η MAGIQ DOORZ έλαβε «πλάι-πλάι» με τη ΛΟΥΞ το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN» για την 360ᵒ επετειακή καμπάνια της με κεντρικό μήνυμα «70 χρόνια Λουξ. 70 χρόνια πλάι-πλάι». Η καμπάνια εστιάζει στην ανατροπή, στο γέλιο, στη χαρά, στη ανεμελιά, στην αγάπη, σε όλες εκείνες τις μικρές καθημερινές στιγμές που εκφράζουν και αντικατοπτρίζουν τη ΛΟΥΞ.

Το βραβείο παρέλαβαν ο Αντιπρόεδρος της ΛΟΥΞ, Πλάτωνας Μαρλαφέκας, και η Διευθύνουσα Σύμβουλος της MAGIQ DOORZ, Αργυρώ Κοριαλού, η οποία ανέφερε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την ανάδειξη της καμπάνιας #70yearsloux ως την καλύτερη διαφημιστική καμπάνια της χρονιάς από προμηθευτή. Η διάκριση αυτή επισφραγίζει με τον καλύτερο τρόπο τη διαχρονική αφοσίωσή μας στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας προς τους πελάτες μας».

Σημειώνεται ότι η σκηνοθεσία της ταινίας είναι του Χρήστου Κανάκη, η παραγωγή της WCA Productions, ενώ την επιμέλεια της στρατηγικής είχε η FYI Marketing House. Τη μουσική της ταινίας υπογράφει αποκλειστικά για τη Λουξ, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, σε μια special edition εκτέλεση του αγαπημένου τραγουδιού «πλάι-πλάι», σε στίχους Νίκου Γρίτση και νέα ενορχήστρωση Soumka.