Magiq Doorz: Νέα τηλεοπτική καμπάνια για τη ΜΑΚΒΕΛ

Σε μια αγορά όπου η τιμή ενός προϊόντος μπορεί να αλλάζει από εβδομάδα σε εβδομάδα και οι προσφορές συνοδεύονται από αστερίσκους, η ΜΑΚΒΕΛ επιλέγει να διαφοροποιηθεί. Εγκαινιάζει μια νέα στρατηγική με σταθερές τιμές για τη σειρά των κλασικών, κόκκινων ζυμαρικών της, που δίνει τέλος στην αβεβαιότητα, επενδύοντας στη διαφάνεια και στην εμπιστοσύνη.
Η νέα στρατηγική τοποθέτηση της ΜΑΚΒΕΛ αποτυπώνεται με άμεσο, έξυπνο και κατανοητό τρόπο στο concept της καμπάνιας που δημιούργησε η MAGIQ DOORZ σε παραγωγή Bezier και σκηνοθεσία Γιώργου Γλυνού.
Με mnemonic device το γνωστό σε όλους label gun τιμών «ντύνει» μανιωδώς ένα πακέτο μακαρονιών με αλλεπάλληλες ετικέτες, μέχρι που το προϊόν σχεδόν εξαφανίζεται κάτω από αυτές, αφήνοντας τον καταναλωτή να αναρωτιέται τι τελικά ισχύει.
Μέσα από αυτή τη δημιουργική μεταφορά, αναδεικνύεται εύστοχα το βασικό πρόβλημα της κατηγορίας: η συνεχής μεταβολή τιμών και προσφορών. Η ΜΑΚΒΕΛ δεν υπόσχεται ευκαιρίες περιορισμένου χρόνου, δεν αιφνιδιάζει και απαντά με ειλικρίνεια, παρέχοντας σταθερές τιμές στους καταναλωτές. Γιατί, αυτή η συνέπεια δημιουργεί σταθερές σχέσεις εμπιστοσύνης.
Η καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση και digital.