ΜΑΚΒΕΛ: Νέα καμπάνια απο την BBDO Athens
Η Στρατηγική Ανάπτυξης της EURIMAC AE. αντικατοπτρίζεται στα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ, μέσω της Ενεργής Βιωσιμότητας και της Πολιτικής Περιβάλλοντος, στις οποίες έχει δεσμευτεί η διοίκηση.
Τα νέα τηλεοπτικά σποτ, “αποκαλύπτουν” τα μυστικά της ποιότητας και της γεύσης των ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ, που δεν είναι άλλα από τα επιλεγμένα ελληνικά σιτάρια και δημητριακά, το εξαιρετικό νερό από τον υδροφόρο ορίζοντα του όρους Μπέλες (με διαίτερα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά) καθώς και η τεχνολογία αιχμής σε όλα τα στάδια (κάθετη παραγωγή), στις εγκαταστάσεις της EURIMAC AE.
Τα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ, παράγονται με 100% Πράσινη Ενέργεια, κάτι που κατατάσσει τη EURIMAC AE στις εταιρείες με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Τα νέα σποτ προβάλλονται ήδη από την τηλεόραση κι από τα social media με ένα corporate tvc 35’’ και τριών προϊοντικών short cuts 12’’, που κλείνουν με tag: Όλη η Ελλάδα σε μια πιρουνιά.
Tα concept, σενάριο και επιμέλεια παραγωγής είναι της BBDO ATHENS, η παραγωγή της XRATED (σκηνοθεσία: Τ. Ζερβουλάκος), η στρατηγική και υλοποίηση του πλάνου στην τηλεόραση είναι της METAGENESIS και η Digital - Social Media Strategy/ Ad. Campaign είναι της darkpony.