To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μάνος Εξαρχουλάκος (ZeniΘ): Έχουµε αποδείξει ότι βρισκόµαστε δίπλα στον καταναλωτή


Μάνος Εξαρχουλάκος (ZeniΘ): Έχουµε αποδείξει ότι βρισκόµαστε δίπλα στον καταναλωτή

Ο Μάνος Εξαρχουλάκος, ∆ιευθυντής Marketing, Επικοινωνίας και Digital Strategy της ZeniΘ, µίλησε στο adbusiness για την 360o καµπάνια που «τρέχει» η εταιρεία, τη συνεργασία µε τον Παναγιώτη Γιαννάκη αλλά και τη γενικότερη φιλοσοφία και στρατηγική της όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Ποιο είναι το µήνυµα που θέλατε να περάσετε µε την καµπάνια της ΖeniΘ που είναι «στον αέρα»;

Η καµπάνια µας αφηγείται µια αλληγορική ιστορία για το µυστικό και τα χαρακτηριστικά µιας δυνατής, µιας κορυφαίας οµάδας. Το εύρηµα της κορυφαίας οµάδας δηµιουργήθηκε για να µιλήσει για τις αξίες που διέπουν µια οµάδα και κυρίως, µια οµάδα που κερδίζει, όπως αυτή της ZeniΘ. Οι αξίες αυτές είναι η εµπιστοσύνη, η καινοτοµία, η ειλικρίνεια και η υποστήριξη, ώστε να προκύπτει το βέλτιστο αποτέλεσµα, αξίες που χαρακτηρίζουν την καµπάνια µας αλλά και τη ΖeniΘ.

Αξίες διαχρονικές, που µοιραζόµαστε µε τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες µας και στις οποίες είµαστε πιστοί από το 2000, που δραστηριοποιείται η εταιρεία. Σκοπός µας είναι µέσω της καµπάνιας να αισθανθούν οι πελάτες µας ως µέλη της οµάδας της ZeniΘ και να γνωρίζουν ότι από την πλευρά µας θα τους ανταποδώσουµε την εµπιστοσύνη που µας δείχνουν µέσω των υπηρεσιών και των πρωτοποριακών προϊόντων που παρέχει η εταιρεία.

Πώς προέκυψε η συνεργασία µε τον Παναγιώτη Γιαννάκη; Ποια στοιχεία θεωρείτε πως µοιράζεται η εταιρεία µε το «∆ράκο» του ελληνικού µπάσκετ;

Η συνεργασία µε τον κ. Παναγιώτη Γιαννάκη ήρθε φυσικά για να αναδείξει την έννοια της κορυφαίας οµάδας και να γίνει η αρχή για την παρουσίαση των υπολοίπων µελών της. Τα χαρακτηριστικά του θρύλου του ελληνικού µπάσκετ, το ήθος, η πολύχρονη πείρα, ο πρωτοπόρος και ηγετικός χαρακτήρας, η εµπιστοσύνη, το πάθος και η συνεχής διεκδίκηση της νίκης, είναι µερικά από τα βασικά στοιχεία που συνδέουν τη ZeniΘ µε τον κ. Γιαννάκη. ∆εν υπάρχει οµάδα στον κόσµο που δεν θα ήθελε ο Παναγιώτης Γιαννάκης να είναι µέλος της. Για εµάς στη ZeniΘ, ο κ. Γιαννάκης είναι µια προσωπικότητα που έρχεται σε πλήρη ταύτιση µε τις αξίες και τα χαρακτηριστικά της εταιρείας και µας εµπνέει να συνεχίζουµε να γινόµαστε καλύτεροι. 



Σε ποιες πλατφόρµες «τρέχει» η καµπάνια;
Αναµένεται και νέο κύµα εκτελέσεων στο άµεσο µέλλον;

Έχουµε αναπτύξει µία 360ο καµπάνια, που λανσαρίστηκε τον Μάρτιο του 2020. Λόγω και των ιδιαίτερων συνθηκών που διαµορφώθηκαν, δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στα digital κανάλια επικοινωνίας, µε δηµιουργική χρήση του youtube, των social media και των digital influencers. Πλέον η καµπάνια στο σύνολό της έχει καλύψει όλο το φάσµα των υπηρεσιών και των προϊόντων που θέλαµε να επικοινωνήσουµε, οπότε εργαζόµαστε ήδη πάνω σε ιδέες για τη νέα µας καµπάνια που ευελπιστούµε να είναι σύντοµα στον αέρα. 

Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει από το κοινό για την καµπάνια;

Το κοινό έχει ανταποκριθεί εξαιρετικά θετικά. Η σύνδεση της ZeniΘ µε τον κ. Γιαννάκη µέσα από το concept της «κορυφαίας οµάδας ενέργειας», έγινε εύκολα αντιληπτή και αποτυπώθηκε στον καταναλωτή, γεγονός που επαληθεύεται καθηµερινά από τις αντιδράσεις και το feedback που έχουµε πάρει από τον κόσµο, τόσο στα social media µας, τα κανάλια επικοινωνίας µας µε τον κόσµο, αλλά και από τις έρευνες που έχουµε πραγµατοποιήσει. Σίγουρα είναι µια καµπάνια που θα ακολουθεί τη ZeniΘ και στο µέλλον, αφού, όπως είδατε, στην πρώτη µας διαφήµιση υπήρχε και η ενεργή παρουσία των στελεχών της. Θεωρούµε ότι άγγιξε και ενέπνευσε το κοινό και θα αποτελεί σηµείο αναφοράς για τη ZeniΘ. 

Πέρα από την καµπάνια, το πλάνο µάρκετινγκ της εταιρείας περιλαµβάνει και χορηγίες σε τηλεοπτικές εκποµπές και συνεργασίες µε influencers. Ποια είναι ακριβώς η στρατηγική σας σε αυτό το επίπεδο;

Έχουµε αποδείξει ότι η ΖeniΘ βρίσκεται δίπλα στον καταναλωτή. Στο επίκεντρο της στρατηγικής µας βρίσκονται πάντα οι πελάτες µας, υφιστάµενοι ή µελλοντικοί. Είµαστε διαρκώς στο πλευρό τους και θέλουµε οι καινοτόµες υπηρεσίες και τα προϊόντα µας να καλύπτουν τις ανάγκες τους σε ρεύµα και φυσικό αέριο, επιβραβεύοντας επάξια την εµπιστοσύνη που µας δείχνουν εδώ και είκοσι χρόνια.

Η επικοινωνιακή µας στρατηγική βασίζεται στην ίδια φιλοσοφία. ∆εν εφησυχάζουµε, αναζητούµε συνεχώς εναλλακτικούς και ευρηµατικούς τρόπους επικοινωνίας, που µας φέρνουν πιο κοντά στους πελάτες µας και λειτουργούν προς όφελός τους, είτε αυτό είναι η διασκέδασή τους είτε η ενηµέρωσή τους. Στόχος µας είναι σ’ αυτές τις δύσκολες εποχές για όλους να προσφέρουµε στον κόσµο, που είναι κλεισµένος στο σπίτι, ευχάριστες τηλεοπτικές και διαδικτυακές εµπειρίες. Η βέλτιστη εµπειρία και η ικανοποίηση των χρηστών παραµένει  πρωταρχικός στόχος µας.

Στην κορυφαία µας οµάδα επίσης υποδεχόµαστε διαρκώς νέα µέλη, ανθρώπους κορυφαίους στον τοµέα τους, αναγνωρίσιµους και αγαπητούς στο ευρύ κοινό. Χτίζοντας δυνατές σχέσεις εµπιστοσύνης µε αγαπηµένα πρόσωπα, που σαν πελάτες γνωρίζουν από πρώτο χέρι την εταιρεία, κρατάµε διαρκώς ενηµερωµένους τους καταναλωτές, ώστε να επωφελούνται από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες µας.

Τις επόµενες ηµέρες θα δείτε µάλιστα την κορυφαία µας οµάδα να διευρύνεται ακόµα περισσότερο µε ανθρώπους ιδιαιτέρως αγαπητούς, η συνεργασία µε τους οποίους ωστόσο αποτελεί έκπληξη για διαφορετικούς λόγους. Μείνετε συντονισµένοι για περισσότερα! 


Θεωρείτε πως ο χώρος της ενέργειας επιτρέπει πιο δηµιουργικές εκτελέσεις όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing;

Η επικοινωνία διέπεται από τις ίδιες αρχές, όποιος κι αν είναι ο κλάδος δραστηριοποίησης. Η διαφορετικότητα του χώρου της ενέργειας έγκειται στη δυσκολία ανάλυσης των προϊόντων µε απλά λόγια και στο ότι πρωταρχικό στοιχείο είναι να κερδίσει µια εταιρεία την εµπιστοσύνη του καταναλωτή και να τον πείσει για την αξιοπιστία της, σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Οπότε επιδιώκεις µια ισορροπία µεταξύ συναισθήµατος και ορθολογισµού, γιατί θέλεις ο καταναλωτής να νιώσει ότι του µιλάς µε ειλικρίνεια, ότι είσαι εδώ για να του καλύψεις αξιόπιστα µια σηµαντική του ανάγκη, αλλά και να καταλάβει ότι αυτό που του δίνεις είναι πράγµατι προς το συµφέρον του, καλύπτοντας τις εξατοµικευµένες ανάγκες του µε τον πιο αποδοτικό οικονοµικά τρόπο. Από κει και πέρα, πρέπει να είσαι ευέλικτος ώστε να προσαρµόζεσαι στη φύση και τη γλώσσα του κάθε καναλιού επικοινωνίας, να εµπνέεις, να δίνεις το παράδειγµα, να πρωτοπορείς και να ξεχωρίζεις. Πιστεύω ότι αυτά είναι τα στοιχεία που θα βρείτε και στην επικοινωνία της ZeniΘ. 

Πώς έχει επηρεάσει η κρίση της πανδηµίας τη ΖeniΘ τόσο όσον αφορά τις επιδόσεις και τα µεγέθη της όσο και αναφορικά µε την επικοινωνία της;

Η πανδηµία ήταν µια πρόκληση για όλους µας, αλλά µε ευελιξία και χάρη στην τεχνογνωσία µας, καταφέραµε να προσαρµοστούµε άµεσα και ολοκληρωµένα στις νέες συνθήκες. Με γνώµονα την άριστη αλλά και την πιο ασφαλή εξυπηρέτηση των πελατών µας, δηµιουργήσαµε µια βεντάλια από καινοτόµες ψηφιακές υπηρεσίες που επιτρέπουν στους πελάτες µας να εξυπηρετούνται άµεσα και εύκολα από την ασφάλεια του σπιτιού τους.

Με το νέο ηλεκτρονικό συµβόλαιο (e-contract), επιτρέψαµε σε κάθε καταναλωτή να επιλέξει το προϊόν ρεύµατος ή φυσικού αερίου που του ταιριάζει και να κάνει µόνος του διαδικτυακά το συµβόλαιό του εύκολα και γρήγορα, από την άνεση του καναπέ του.  Παρουσιάσαµε την υπηρεσία e-bill, ώστε κάθε πελάτης µας να λαµβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασµούς του φυσικού αερίου και ρεύµατος. Παράλληλα, µε την εφαρµογή Zeniapp και την υπηρεσία MyZenith δώσαµε τη δυνατότητα στους χρήστες να διαχειρίζονται ψηφιακά την κατανάλωσή τους σε ρεύµα και φυσικό αέριο και να αποπληρώνουν online τους λογαριασµούς τους. ∆ηµιουργήσαµε επίσης και την εφαρµογή ZeniΘ e-ticket, ώστε οι επισκέπτες µας να αποφεύγουν το συνωστισµό και την αναµονή στα καταστήµατα, εξασφαλίζοντας online σειρά προτεραιότητας στο κατάστηµα της επιλογής τους. 

Όσον αφορά στην επικοινωνία µας, προσαρµόστηκε κι εκείνη, καθώς µπορεί η πανδηµία να µας κράτησε σε φυσική απόσταση από τους πελάτες µας, αλλά παραµείναµε δίπλα τους µέσα από τα ψηφιακά µας κανάλια, αξιοποιώντας και τους digital influencers που εντάχθηκαν στην κορυφαία οµάδα της ZeniΘ, µε µοναδικούς διαγωνισµούς και προσφορές και µε τις χορηγίες προγραµµάτων που κράτησαν και κρατούν παρέα στο κοινό που βρίσκεται σπίτι, τη δύσκολη περίοδο της πανδηµίας. 

Όταν έχεις πράγµατα να πεις, όταν έχεις δηµιουργήσει τις καινοτόµες υπηρεσίες και τα προϊόντα, το µόνο σίγουρο είναι ότι θα βρεις και τρόπο αυτά τα µηνύµατα να φτάσουν στο κοινό, ό,τι και αν συµβαίνει.  Όπως λέει και ο Παναγιώτης Γιαννάκης στο τελευταίο µας τηλεοπτικό, πάντα «είναι ώρα για ZeniΘ».

TAGS: Zenith