Marlon Tate: Νέα digital καμπάνια για την Executive Lease του Ομίλου Σφακιανάκη

Η Marlon Tate, ένα νέο agency «με Gen Z ενέργεια και σουρεαλιστική αφήγηση» υπογράφει την νέα digital καμπάνια της Executive Lease, που είναι στον αέρα.
Στόχος ήταν να επανατοποθετηθεί η Executive Lease ως «η προφανής επιλογή μίσθωσης αυτοκινήτου». Η καμπάνια έχει τίτλο ‘’The Obvious Guide to Driving Excellence’’ και παίρνει την μορφή ενός σουρεαλιστικού εγχειριδίου κανόνων για βέλτιστη οδήγηση. Κάθε κανόνας είναι ένα αυτόνομο ‘’how-to’’ βίντεο, εμπνευσμένο από cult VHS videos συνοδευόμενο από το βελούδινο σπικάζ του Ρένου Χαραλαμπίδη.
Ο Creative Director της Marlon Tate, Νίκος Γεωργόπουλος, δήλωσε πως «γράψαμε το κάθε σενάριο με γνώμονα το παράξενο, και το απολύτως προφανές».
Κανόνας 1: Μην οδηγείτε φορώντας γάντια του μποξ
Κανόνας 2: Μην απαγγέλετε Αϊνστάιν στο αυτοκίνητό σας
Κανόνας 3: Μην κάνετε κηπουρική στο αυτοκίνητό σας
Το κάθε βίντεο χαρακτηρίζεται από δημιουργικό storytelling, έξυπνη σκηνοθεσία, δυνατά cuts, retro visual language και Omni-Channel εμπειρία.
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση: «η καμπάνια έχει αναπτυχθεί συνολικά μέσα από 3 σποτ που θα τρέξουν μέχρι το τέλος του έτους έχοντας ήδη συγκεντρώσει 10 εκατομμύρια views στο TikTok».