To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΜcCann - Weber Shandwick - Εnerwave: To ασταµάτητο κύµα ενέργειας, που κερδίζει τις εντυπώσεις

ΜcCann - Weber Shandwick - Εnerwave: To ασταµάτητο κύµα ενέργειας, που κερδίζει τις εντυπώσεις

Η Elpedison έγινε Enerwave και η ΜcCann µαζί µε τη Weber Shandwick υποστήριξαν το σηµαντικό rebranding µε µια 360° καµπάνια, δυναµική εταιρική επικοινωνία και ένα εντυπωσιακό event λανσαρίσµατος. Oι άνθρωποι πίσω από το εξαιρετικά απαιτητικό εγχείρηµα έδωσαν στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες.

Γράφει ο ∆ηµήτρης Τσουκαλάς


adb: Ποια ήταν η µεγαλύτερη πρόκληση στη µετάβαση από την Elpedison στην Enerwave, ώστε το κοινό να νιώσει συνέχεια και όχι ρήξη;

Μάγια Στυλιανού: Η µεγαλύτερη πρόκληση που είχαµε να αντιµετωπίσουµε, ήταν να περάσουµε στην επόµενη εποχή, παρουσιάζοντας µια νέα, «καλύτερη» ενέργεια στην ελληνική αγορά, που θα αφουγκράζεται τις πραγµατικές ανάγκες του σηµερινού καταναλωτή αλλά και την ευρύτερη πραγµατικότητα.

Για τον λόγο αυτόν επιλέξαµε ένα πολύ δυνατό insight που εντοπίσαµε στην αγορά: µετά από χρόνια πίεσης, αβεβαιότητας και άγχους, οι άνθρωποι χρειάζονται να έχουν δίπλα τους brands που τους βοηθούν να νιώθουν ασφάλεια και σιγουριά και να ζουν καλύτερα σήµερα.

Με την καµπάνια µας, επιλέξαµε να απευθυνθούµε σε αυτήν την ανάγκη των καταναλωτών, δείχνοντάς τους πως η Enerwave φέρνει µαζί της µια ενέργεια αξιόπιστη, προσβάσιµη, βιώσιµη και καινοτόµα, µε απεριόριστες δυνατότητες, που απλοποιεί την καθηµερινότητά τους έµπρακτα και τους δίνει τη δύναµη να ζουν «το τώρα».

Ως µέλος της HELLENiQ Energy, του κορυφαίου ενεργειακού οµίλου στη ΝΑ Ευρώπη, µε πελατοκεντρική φιλοσοφία, νέα καινοτόµα προϊόντα, προηγµένες υπηρεσίες και συνεχή εξέλιξη µε επίκεντρο τον πελάτη, δηµιουργήσαµε αυτό το «νέο κύµα ενέργειας», για να φέρουµε στον καθένα όσα χρειάζεται ώστε να ζει στο τώρα.


Μάγια Στυλιανού, Energy Services, Corp Comms & CSR Director Enerwave HELLENiQ ENERGY


adb: Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει µέχρι στιγµής τόσο για την καµπάνια όσο και για το rebranding συνολικά;

Μάγια Στυλιανού: Οι καταναλωτές έχουν ανταποκριθεί πολύ θετικά στη νέα ταυτότητα και την επικοινωνία της Enerwave. Από τα πρώτα κιόλας σχόλια είναι ξεκάθαρο ότι το νέο όνοµα και η ταυτότητα της Enerwave αποπνέουν στους καταναλωτές κάτι πολύ φρέσκο και σύγχρονο. Παράλληλα, η καµπάνια µας, µε αυτή την ιδιαίτερη κινηµατογράφηση που ακολουθεί το νέο κύµα ενέργειας, καθώς αυτό διατρέχει τη χώρα απ’ άκρη σε άκρη, αλλά και το τόσο γνωστό, αγαπηµένο και δυναµικό µουσικό κοµµάτι, προκαλεί αισιοδοξία και θετικά συναισθήµατα. Η καµπάνια θα συνεχίσει να ξεδιπλώνεται, µε επίκεντρο πάντα τον πελάτη.


adb: Σε ποιο σηµείο δώσατε ιδιαίτερη έµφαση όσον αφορά το σχεδιασµό της εταιρικής επικοινωνίας και το µεγάλο event του λανσαρίσµατος;

Αγγελική ΓεώργαΣτον σχεδιασµό της εταιρικής επικοινωνίας και του event λανσαρίσµατος, δώσαµε προτεραιότητα στη διαµόρφωση ενός ξεκάθαρου και συνεκτικού αφηγήµατος που να εξηγεί εύληπτα τη µετάβαση στη νέα εταιρική πραγµατικότητα.  Ήταν ένα έργο υψηλών απαιτήσεων, µε προετοιµασία πολλών µηνών και συντονισµό διαφορετικών οµάδων, ώστε όλα να εξελιχθούν οµαλά και µε ουσιαστικό αντίκτυπο. Η εταιρική επικοινωνία έπρεπε να αντικατοπτρίζει την κοινή πορεία των δύο εταιρειών, να αναδεικνύει τους ανθρώπους και τους συνεργάτες που συνέβαλαν στη µετεξέλιξη, και παράλληλα να παρουσιάζει µε καθαρότητα τη νέα ταυτότητα και το όραµα της επόµενης ηµέρας. Μας απασχόλησε ιδιαίτερα το να συνδεθούν αρµονικά η ιστορία, οι αξίες και η στρατηγική του νέου οργανισµού, µέσα από µια ενιαία αφήγηση που να εµπνέει εµπιστοσύνη και συνέχεια.

Σε επίπεδο event, στόχος µας ήταν να δηµιουργήσουµε µια immersive εµπειρία µε έντονη δυναµική, που να αποτυπώνει καθαρά τον χαρακτήρα ανανέωσης και τη νέα εποχή που εγκαινιάζει το εγχείρηµα - ένα νέο κεφάλαιο για τον τοµέα της ενέργειας στη χώρα. Το λανσάρισµα πραγµατοποιήθηκε ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, µέσα από δύο παράλληλα events µε σχεδόν 1.000 συνολικά παρευρισκόµενους, γεγονός που απαιτούσε απόλυτο συγχρονισµό και άρτια παραγωγική εκτέλεση. Ενσωµατώσαµε experiential στοιχεία, ώστε οι συµµετέχοντες να «ζήσουν» το νέο εταιρικό αφήγηµα, ενώ σχεδιάσαµε και στιγµές ενεργού συµµετοχής του κοινού, µετατρέποντας το corporate event σε µια ζωντανή, συλλογική εµπειρία µε ουσιαστικό engagement. Για την υλοποίηση του εγχειρήµατος εργάστηκε µια παραγωγική οµάδα 300 ατόµων, µαζί µε σχεδόν 40 στελέχη από πελάτη και agency, καθώς και πάνω από 100 άτοµα υποστηρικτικού προσωπικού. Από τη δοµή της ροής, µέχρι τις οµιλίες και τα δηµιουργικά στοιχεία, κάθε λεπτοµέρεια σχεδιάστηκε, ώστε να µεταφέρει την ενέργεια και τη φιλοδοξία της νέας εποχής, συνδέοντας ουσιαστικά όλους τους παρευρισκόµενους µε το κοινό όραµα.


Αγγελική Γεώργα, Group Account Director, Weber Shandwick


adb: Yπήρξαν ιδιαίτερες προκλήσεις σε επίπεδο παραγωγής ώστε να αποτυπωθούν ο ρυθµός, η κίνηση και ο δυναµισµός που απαιτούσε η ιδέα;

Αγγελική Γεώργα: Ναι, υπήρξαν σηµαντικές προκλήσεις σε επίπεδο παραγωγής, κυρίως λόγω του εύρους και του ρυθµού που απαιτούσε η ιδέα. Η αφετηρία µας ήταν το κτίριο της HELEXPO, ένας τεράστιος χώρος που ήταν κλειστός και έπρεπε ουσιαστικά να διαµορφωθεί από το µηδέν. Το venue χωρίστηκε σε δύο πλήρως λειτουργικές ζώνες: έναν χώρο παρουσίασης και ένα χώρο ειδικά διαµορφωµένο για τις ανάγκες του live performance, δύο κόσµοι µε διαφορετικές απαιτήσεις, που όµως έπρεπε να συνυπάρξουν αρµονικά στο ίδιο περιβάλλον.

Σε ό,τι αφορά το περιεχόµενο της εκδήλωσης, ουσιαστικά υλοποιήσαµε ένα τηλεοπτικό προϊόν σε πραγµατικό χρόνο, µε παράλληλη δράση σε δύο πόλεις. Ο απόλυτος συγχρονισµός ήταν κρίσιµος: live streaming συνδέσεις, ροή δηµιουργικών υλικών, filler video content, εναλλαγές οµιλιών και σκηνικών - όλα έπρεπε να συγχρονιστούν µε ακρίβεια δευτερολέπτου για να διατηρηθούν ο ρυθµός και ο δυναµισµός της παραγωγής.

Παραγωγικά, το project απαιτούσε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο οργάνωσης: 7 κάµερες, 25 άτοµα σε φωτογραφία και βιντεοσκόπηση, timelapse, drones και ένα µεγάλο τεχνικό επιτελείο πίσω από τα monitors. Κάθε στοιχείο έπρεπε να εκτελεστεί perfectly timed, για να αποδώσει το αποτέλεσµα που είχαµε σχεδιάσει. Και το πετύχαµε.

Η κορύφωση της βραδιάς, η αποκάλυψη µέσα από ένα φαντασµαγορικό countdown µε τη συµµετοχή όλων, ήταν από τις πιο memorable στιγµές. Μια στιγµή που αποτύπωσε όλη την προσπάθεια, την ενέργεια και τη δυναµική της νέας εποχής, δικαιώνοντας τον απαιτητικό δρόµο που προηγήθηκε.


adb: Τι ήταν αυτό που θεωρήσατε κρίσιµο ώστε η καµπάνια να µπορεί να «ταξιδέψει» σε όλα τα touchpoints της 360° υλοποίησης χωρίς να χάνει σε ένταση ή συνοχή;

Στέφανος Κατσαφούρης: Βασικό στοιχείο της νέας επικοινωνίας µας για την Enerwave ήταν να αναδείξουµε το ίδιο τo κύµα ενέργειας ως τον κεντρικό µας πρωταγωνιστή. Παρουσιάζοντας το κύµα αυτό, τα χαρακτηριστικά του και όλα όσα έρχεται να φέρει στη ζωή µας µε έναν «µαγικό» και εµπνευστικό τρόπο, στόχος µας ήταν να προσκαλέσουµε το κοινό να το ανακαλύψει και να συνδεθεί µαζί του. Το νέο αυτό κύµα πλαισιώθηκε από τη νέα εταιρική ταυτότητα, ένα αγαπηµένο και αναγνωρίσιµο µουσικό κοµµάτι και µια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, που αποτυπώνει όλα όσα µπορεί να προσφέρει στον καθένα από εµάς. Αυτά αποτελούν τα βασικά συστατικά της επικοινωνίας µας, τα οποία παραµένουν σταθερά σε όλες τις εκφάνσεις της και εξασφαλίζουν ότι εκφράζεται µε την ίδια ένταση και συνοχή σε όλα τα µέσα.


Στέφανος Κατσαφούρης, Group Account Director, ΜcCann


adb: Τι θα δούµε στην επόµενη φάση της καµπάνιας και πώς σκοπεύετε να χτίσετε πάνω στο αρχικό κύµα ενδιαφέροντος;

Στέφανος Κατσαφούρης: Η καµπάνια µας αναπτύσσεται σταδιακά σε διαφορετικά µέσα επικοινωνίας, αποκτώντας διάφορες µορφές, αλλά παραµένοντας πιστή στη βασική της ιδέα. Το κύµα αυτό είναι ασταµάτητο και θα συνεχίσει να αποδεικνύει ότι µπορεί να βρίσκεται δίπλα µας στην καθηµερινότητα, µε πολλούς τρόπους, σε διαφορετικές περιστάσεις και για όλες τις ανάγκες µας. Αυτό το κύµα ήρθε στη ζωή µας για να µας εκπλήσσει διαρκώς µε ευχάριστα νέα, µοναδικές προσφορές και ολοκληρωµένες λύσεις για το σπίτι ή την επιχείρηση. Και µέσα από την επικοινωνία µας θα συνεχίσουµε να αναδεικνύουµε την παρουσία του και τον ρόλο του στη ζωή µας, ώστε να την κάνει καλύτερη µε τον πιο ξεχωριστό τρόπο.




adb: Πώς γεννήθηκε η ιδέα για την εικόνα του «κύµατος ενέργειας» µε τη µορφή φωτεινής αύρας στην καµπάνια λανσαρίσµατος της Enerwave; Σε µια κατηγορία που συχνά µιλά τεχνικά και µε όρους τιµολόγησης, εσείς γιατί επιλέξατε µια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση;

Κώστας ΡουσσάκηςΘα το πάρω ανάποδα και θα ξεκινήσω από το τελευταίο ερώτηµα. Από την αρχή, θέλαµε να δηµιουργήσουµε µια καµπάνια ανθρωποκεντρική, µε την οποία το κοινό θα µπορούσε να ταυτιστεί και να δει τον εαυτό του µέσα σε αυτή. Η Enerwave, άλλωστε, είναι ένα νέο όνοµα στον χώρο της ενέργειας, εποµένως η ανάγκη µας να συνδεθεί συναισθηµατικά ο κόσµος µαζί του, από το λανσάρισµα, ήταν µεγάλη, ώστε να µπουν οι βάσεις για να δηµιουργηθεί µια δυνατή σχέση µεταξύ κοινού και brand.

Για τον λόγο αυτό, και το «κύµα ενέργειας» δεν θέλαµε να είναι κάτι άυλο και θεωρητικό. Θέλαµε να έχει µια µορφή που θα µπορούσε να «ταξιδέψει» παντού, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, να µπει στις ζωές των ανθρώπων και να δείξει πώς η ενέργεια αγγίζει την καθηµερινότητά τους.


Κώστας Ρουσσάκης, Creative Director, ΜcCann


adb: Ποια ήταν η µεγαλύτερη πρόκληση στο να χτίσετε µια ταυτότητα που να κρατά στοιχεία της προηγούµενης µάρκας, αλλά ταυτόχρονα να δηλώνει καθαρά ένα νέο ξεκίνηµα;

Κώστας Ρουσσάκης: Σίγουρα το να λανσάρεις ένα νέο brand που έρχεται στη θέση ενός άλλου που έχει παρουσία πολλών χρόνων, όπως στη δική µας περίπτωση, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Για µας, λοιπόν, η µεγαλύτερη πρόκληση ήταν να κρατήσουµε την αξιοπιστία και την ασφάλεια που συνδέονταν άµεσα µε την Elpedison, αλλά να τις «µεταφράσουµε» σε µια νέα αισθητική και έναν νέο τόνο φωνής που να αντικατοπτρίζει αυτό που πλέον πρεσβεύει η Enerwave: κίνηση, δυναµισµό, ανθρώπινη ενέργεια, εξέλιξη. Και νοµίζω ότι καταφέραµε στο τέλος να βρούµε µια ισορροπία που δίνει ακόµα µεγαλύτερες υποσχέσεις για το µέλλον.