To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McV&H: Nέα καμπάνια για το Κατσέλης Διπλοζυμωτό

McV&H: Nέα καμπάνια για το Κατσέλης Διπλοζυμωτό

To Κατσέλης Διπλοζυμωτό ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα την κατηγορία ψωμιού στη χώρα μας και τον τρόπο που καταναλώνουμε ψωμί. Η φρεσκάδα, η νοστιμιά και η διάρκεια του Κατσέλης Διπλοζυμωτό αναδεικνύονται μέσα από μια νέα καμπάνια.

Αποτελείται από τέσσερα τηλεοπτικά στα οποία μέσα από απλές και καθημερινές καταστάσεις, τις Διπλο-ιστορίες, προβάλλεται  η καθημερινή απόλαυση του Κατσέλης Διπλοζυμωτό. Σε αυτές τις ιστορίες πρωταγωνιστές είναι ένα νέο ζευγάρι, τους οποίους βλέπουμε σε καθημερινές στιγμές στο σπίτι τους, αλλά την παράσταση έρχεται να κλέψει το Κατσέλης Διπλοζυμωτό, που εμφανίζεται από το πουθενά για να προσφέρει μια νόστιμη και πρακτική λύση για κάθε στιγμή.

Υπεύθυνη για τη δημιουργία της καμπάνια είναι η McVictor & Hamilton, ενώ την παραγωγή της ανέλαβε η Stefi με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και επιμελήθηκε η McVictor & Hamilton. Η καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση & internet.

Ο Θαλής Πιτούλης, CEO της McV&H, δήλωσε: «είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος που δημιουργούμε μια νέα καμπάνια για το κορυφαίο brand Κατσέλης και για το καινοτόμο προϊόν Διπλοζυμωτό, αλλάζοντας τις συνήθειες των καταναλωτών στην ελληνική αγορά».