Μega Meatless: Νέα τηλεοπτική καμπάνια

Νέα τηλεοπτική καμπάνια για
τη σειρά plant based προϊόντων
mega meatless «τρέχει» η εταιρεία.
Tο τηλεοπτικό σποτ ξεκίνησε να προβάλλεται από τις 11/11 και έχει ως βασικό πρωταγωνιστή το Mega Meatless Yeero, μια παγκόσμια καινοτομία, καθώς είναι ο πρώτος plant-based γύρος που λανσαρίστηκε. Η καμπάνια θα ενισχυθεί με ραδιοφωνικά σποτ για όλα τα προϊόντα της σειράς καθώς και με digital ενέργειες σε YouTube, σε web tv των βασικών καναλιών, Hybrid TV με την τεχνολογία L-BANNER, αλλά και Display Advertising. Με έμφαση στην απόλαυση αλλά και στην επικοινωνία τόσο των ποιοτικών συστατικών όσο και ισχυρών διατροφικών claims, η καμπάνια στοχεύει στην ανάδειξη του brand ως μιας καινοτόμου και σύγχρονης πρότασης στο χώρο της plant-based διατροφής.
Η σειρά mega meatless μυεί το κοινό στον κόσμο του «εναλλακτικού» κρέατος: προϊόντα 100% φυτικής προέλευσης από όσπρια υψηλής πρωτεϊνικής αξίας, χωρίς πρόσθετα σόγιας, χωρίς γλουτένη, πλήρης πηγή πρωτεϊνών, χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, σε αλάτι και σε κορεσμένα λιπαρά.
Tο τηλεοπτικό σποτ ξεκίνησε να προβάλλεται από τις 11/11 και έχει ως βασικό πρωταγωνιστή το Mega Meatless Yeero, μια παγκόσμια καινοτομία, καθώς είναι ο πρώτος plant-based γύρος που λανσαρίστηκε. Η καμπάνια θα ενισχυθεί με ραδιοφωνικά σποτ για όλα τα προϊόντα της σειράς καθώς και με digital ενέργειες σε YouTube, σε web tv των βασικών καναλιών, Hybrid TV με την τεχνολογία L-BANNER, αλλά και Display Advertising. Με έμφαση στην απόλαυση αλλά και στην επικοινωνία τόσο των ποιοτικών συστατικών όσο και ισχυρών διατροφικών claims, η καμπάνια στοχεύει στην ανάδειξη του brand ως μιας καινοτόμου και σύγχρονης πρότασης στο χώρο της plant-based διατροφής.
Η σειρά mega meatless μυεί το κοινό στον κόσμο του «εναλλακτικού» κρέατος: προϊόντα 100% φυτικής προέλευσης από όσπρια υψηλής πρωτεϊνικής αξίας, χωρίς πρόσθετα σόγιας, χωρίς γλουτένη, πλήρης πηγή πρωτεϊνών, χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, σε αλάτι και σε κορεσμένα λιπαρά.