To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μία καμπάνια... θησαυρός!

Μία καμπάνια... θησαυρός!
Ο Βασίλης Σπανούλης επιστρέφει στα γήπεδα! Αυτή τη φορά όμως σε ρόλο προπονητή, στο νέο spot της διαφημιστικής εταιρείας New Age για τα προϊόντα Möller’s. Ο CEO της New Age Μέμος Κοέν, απαντά στα ερωτήματα του αdbusiness για τη νέα καμπάνια της εταιρείας.(https://www.newagecom.gr/mollersspanoulis)

Του Δημήτρη Τσουκαλά

Ποιo είναι το βασικό μήνυμα στη νέα καλοκαιρινή καμπάνια που υπογράφει η New Age για την Apollonian Nutrition και τα προϊόντα Möller’s; Τι ακριβώς θέλατε να περάσετε στο κοινό;

Μέμος Κοέν: Τους τελευταίους μήνες, περνάμε όλοι μία πολύ μεγάλη δοκιμασία. Και αν μας σώζει κάτι ως λαό, είναι το χιούμορ και η αισιοδοξία μας. Αυτό είναι που θέλουμε να εισπράξει και ο θεατής. Και το μήνυμα που προσπαθούμε να περάσουμε είναι ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Είναι όμως σημαντικό, να φροντίζουμε παράλληλα τον εαυτό μας. Και αυτό, είναι ανταποδοτικό.

Πού οφείλεται η επιλογή του πρωταγωνιστή στο νέο σας σποτ;

Μέμος Κοέν: Ο Βασίλης Σπανούλης είναι ένας παγκόσμιος πρωταθλητής. Tα κορυφαία συμπληρώματα διατροφής Möller’s μόνο με το όνομα ενός τέτοιου αθλητή θα μπορούσαν να συνδεθούν. Δεν είναι όμως μόνο το προφίλ του πρωταθλητή το κριτήριο, αλλά και εκείνο του σοβαρού οικογενειάρχη. Η παρέα των παιδιών που πρωταγωνιστούσε στις προηγούμενες καμπάνιες Möller’s, βρήκε το καλύτερο follow up της στο πρόσωπο του Σπανούλη, ως προπονητή, φίλου και “συνεργού” στην τρομερή παρέα.


Ποια θα λέγατε πως είναι τα βασικά χαρακτηριστικά και οι αξίες του brand Möller’s και πως αποτυπώνονται στη νέα σας καμπάνια;

Μέμος Κοέν: Το brand Möller’s έχει μία ιστορία που μετράει πάνω από 170 χρόνια - με καταγωγή από τη Νορβηγία, όπου το μουρουνέλαιο παράγεται εδώ και μία χιλιετία. Θεωρώ, πως το βασικότερο χαρακτηριστικό του είναι η ίδια η γκάμα των προϊόντων του, που καλύπτει τις ανάγκες τόσο των παιδιών όσο και των ενηλίκων. Οι αξίες που διαπνέουν το προϊόν αλλά και την ίδια την Apollonian Nutrition, είναι πολλές. Οι πιο βασικές είναι η συνέπεια, η αφοσίωση και η υπευθυνότητα απέναντι στην ελληνική οικογένεια. Αυτό άλλωστε αποτυπώνεται και στη φύση του σποτ, μέσα από την αλληλεπίδραση αλλά και τις αντιδράσεις των πρωταγωνιστών.

Υπήρχαν κάποιες ιδιαίτερες προκλήσεις όσον αφορά στην παραγωγή και τα γυρίσματα του spot; Πώς ήταν η συνεργασία με τα παιδιά που πρωταγωνιστούν;

Μέμος Κοέν: Νομίζω πως κάποιος διάσημος Αμερικάνος κωμικός, είχε πεί ότι το πιο δύσκολο πράγμα σε γύρισμα μίας ταινίας είναι να πρωταγωνιστεί παιδί ή ζώο. Και ότι συνήθως, τα ζώα έχουν περισσότερη υπομονή (γέλια).
Είναι φυσικό ότι κάθε σποτ έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Όμως, με κορυφαίους και αναγνωρισμένους συνεργάτες που έχουν επιλεχθεί σχολαστικά, οι όποιοι κίνδυνοι εκμηδενίζονται. Πρωταρχική μας επιθυμία είναι, να δικαιωθεί στο μέγιστο ο πελάτης που μας έχει επιλέξει. Οπότε, όλα τα προβλήματα θα ξεπεραστούν σε κάθε περίπτωση. Και στο τέλος της ημέρας, θα εισπράξουμε το σημαντικότερο: Το χαμόγελο του ικανοποιημένου πελάτη. Προσωπικά θεωρώ, ότι το αποτέλεσμα μας δικαίωσε.


Ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και σε ποιες πλατφόρμες;

Μέμος Κοέν: Η καμπάνια παίζει αυτή τη στιγμή στην τηλεόραση. Αναμένεται να γίνουν και άλλες ενέργειες.

Η "γνωριμία" σας με την Apollonian Nutrition μετράει αρκετά χρόνια. Σε ποιους άξονες βασίζεται και ποια θα λέγατε πως είναι τα κοινά χαρακτηριστικά που σας συνδέουν και έχουν οδηγήσει σε αυτή την μακρά και επιτυχημένη συνεργασία;

Μέμος Κοέν: Καταρχήν, έχουμε στα χέρια μας ένα πολύ καλό προϊόν. Αυτό απο μόνο του είναι μία γερή βάση. Πιστεύουμε σε αυτό, μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος και την ίδια αγάπη με τον πελάτη μας, για αυτό. Γενικά όμως, όταν πρόκειται να μπει η υπογραφή μας σε ένα project, δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη. Και παίρνουμε πολύ προσωπικά τη δουλειά μας. Η Apollonian Nutrition είναι ένας πελάτης με φαντασία, που γνωρίζει πολύ καλά το προϊόν του, αλλά και τη νοοτροπία μας. Πλέον, μπορούμε να μιλήσουμε για μία σχέση εμπιστοσύνης. Και όπως σε κάθε σχέση, κρινόμαστε στα δύσκολα. Και είμαστε εκείνοι που θα βρούμε τους κατάλληλους ambassadors για να ολοκληρωθεί μία επιτυχημένη καμπάνια.

Κατά τη γνώμη σας ποιος είναι ο ρόλος των brands σε αυτή την ιδιαίτερη περίοδο που βιώνουμε; Πώς θα πρέπει να «μιλάνε» στο καταναλωτικό κοινό;

Μέμος Κοέν: Όλες οι τελευταίες καταναλωτικές έρευνες που έγιναν τόσο στην Ελλάδα όσο και εκτός, καταδεικνύουν ότι το κοινό επιζητά από τα brands μια σοβαρή και υπεύθυνη παρουσία κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Τα brands οφείλουν να έχουν ένα πιο ανθρώπινο πρόσωπο και να βρίσκονται πιο κοντά στους καταναλωτές, εστιάζοντας στο τι προσφέρουν σε ζητήματα ουσίας περισσότερο και λιγότερο εικόνας. Οι καταναλωτές περιμένουν η επικοινωνία να είναι ανθρώπινη, συναισθηματική, με χιούμορ και όχι απρόσωπες βαρύγδουπες δηλώσεις κύρους. Το κύρος επιβεβαιώνεται από τις επιλογές των καταναλωτών και αποτυπώνεται στις πωλήσεις. Αυτό ακριβώς κάνουμε, όχι μόνο για τα Möller’s, αλλά για το σύνολο των brands, στα οποία επιμελούμαστε την επικοινωνία.


Ποια είναι τα σχέδια της New Age για τη συνέχεια;


Μέμος Κοέν: Η New Age είναι μία 360ο διαφημιστική εταιρεία. Απο τη δημιουργία μίας τηλεοπτικής ή digital καμπάνιας έως το σχεδιασμό μίας εταιρικής ταυτότητας, δημιουργούμε λύσεις tailor made για κάθε προϊόν ή υπηρεσία που διαφημίζουμε και επιδιώκουμε να είναι ένα success story για τον διαφημιζόμενο. Τα σχέδια μας είναι περισσότερες και καλύτερες ιδέες που θα βοηθήσουν τους πελάτες μας να βρεθούν στη θέση που τους αξίζει. Το καλύτερο είναι ο εχθρός του καλού. Και σίγουρα δεν βασίζεται στην τύχη. Θέλει τεχνογνωσία, εμπειρία και συνεχής προσπάθεια απο ανθρώπους με πάθος, ιδέες και πολλή όρεξη.



Συντελεστές
Αgency: NEW AGE COMMUNICATIONS
CEO: Μέμος Κοέν
Account Director: Φαίη Ευσταθοπούλου
Creative Director: Άκης Παπαζαχαριάδης
Head of Digital: Βασιλική Φατούρου

Production Company: WCA PRODUCTIONS
Producer: Βίκυ Νικολάου
Director: Γιώργος Γκικαπέππας
DOP: Αλέξης Κανάκης
Post Production Supervisor: Θανάσης Σταϊκούρας
Styling: Ντέμμυ Σταματοπούλου

https://www.newagecom.gr/mollersspanoulis