To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mindshare Greece: Media First καμπάνια με το DeepContext AI της Eskimi/Fast River

Mindshare Greece: Media First καμπάνια με το DeepContext AI της Eskimi/Fast River

Η Mindshare Greece με την Eskimi για λογαριασμό του Campari υλοποίησαν την πρώτη Media First καμπάνια στην Ελλάδα με το DeepContext AI tool στο πλαίσιο της Negroni Week 2025.

Η καμπάνια ανέδειξε το Negroni ως σύμβολο sophisticated lifestyle, συνδυάζοντας μια εντυπωσιακή 3D rich media δημιουργία με χρήση του νέου εργαλείου contextual targeting DeepContext AI, που εντόπισε περιβάλλοντα συνδεδεμένα με lifestyle, mixology και after-work moments.

Το DeepContext AI χρησιμοποίησε machine learning για ανάλυση περιεχομένου και ακριβή στόχευση, επιτυγχάνοντας υψηλή σχετικότητα και engagement.

Ο Θ. Αβραμίδης, Business Development Director της Eskimi/Fast River Greece & Cyprus, σημείωσε: “Είναι χαρά μας που η Campari Hellas και η Mindshare Greece ήταν οι πρώτοι που αξιοποίησαν το DeepContext AI στην Ελλάδα, ανοίγοντας νέους δρόμους για το contextual targeting  στο programmatic”.

TAGS: Mindshare