Mythos & BBDO απαντούν στην εποχή με ένα αισιόδοξο «Ε ΚΑΙ;»

Με το line «Τίποτα πιο μυθικό απ’ το πραγματικό» ως νέα τοποθέτηση, Mythos και BBDO συνεχίζουν να βλέπουν τον κόσμο γεμάτο με ευκαιρίες για περισσότερο αυθορμητισμό, χαρά και διασκέδαση - ακόμα κι αν δεν είναι τέλειος.
Μέσα από την άμεση πρόζα, το «στημένο» set design και τις απρόσμενες σκηνές, η ταινία της νέας καμπάνιας αποδομεί την αψεγάδιαστη εικόνα που προτάσσει η εποχή των social media και απαντά με ένα απελευθερωτικό «Ε ΚΑΙ;» σε ό,τι μπορεί να μην πάει όπως «θα έπρεπε» - από το ειδυλλιακό ραντεβού μέχρι το Σαββατόβραδο.
Εμπνεόμενη από το «fuelling fun» narrative της μυθικής μπύρας αλλά και τη γενιά των σύγχρονων 30something, η οποία έχει μάθει να αντιμετωπίζει τις καταστάσεις με δημιουργικότητα και (αυτοσαρκαστικό συχνά) χιούμορ, η νέα καμπάνια της μπύρας Mythos έρχεται να μας πει «Δεν είναι τέλειο; E ΚΑΙ; Τουλάχιστον είναι αληθινό.».
Πέρα από το τηλεοπτικό spot, η καμπάνια του «Ε ΚΑΙ;» ξεδιπλώνεται μέσω μίας σειράς digital υλικών καθώς και OOH. Την παραγωγή ανέλαβε η Bright Shoe, την επιμέλεια ήχου/μουσικής η Musou, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Daniel Bolda.