Νέα διαφημιστική επικοινωνία για τα 30 χρόνια του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος
Η διαφημιστική επικοινωνία για τα 30 χρόνια του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, με τίτλο «The journey», σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με στόχο να «μεταφέρει» το κοινό σε τρεις δεκαετίες συνεχούς κοινωνικού έργου σε ολόκληρο τον κόσμο, με σταθερό επίκεντρο τον άνθρωπο.
Το εγχείρημα πήρε μορφή μέσα από ένα 3D animated video διάρκειας 3,5 λεπτών, το οποίο συνδυάζει σύγχρονη animated αισθητική, αφήγηση και συναίσθημα, αναδεικνύοντας την παγκόσμια επίδραση του ΙΣΝ . Κεντρικό ρόλο στη δημιουργία είχαν τα στελέχη του Τμήματος Επικοινωνίας του ΙΣΝ, υπεύθυνα για τη σύλληψη του concept, το σενάριο και τη στρατηγική, σε στενή συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Bright Shoe, η οποία ανέλαβε τη διαχείριση της παραγωγής σε όλη τη διάρκειά της.
Συνολικά η παραγωγή διήρκεσε έξι μήνες, με την Αργυρώ Διαμάντη, τη Μαρίνα Τσαπούρογλου και τη Μαρία Χριστίνα Δημητριάδη να διασφαλίζουν την ομαλή ροή και τον υψηλό βαθμό συντονισμού σε όλα τα στάδια του έργου. Το 3D production ανέλαβε η Yeti Pictures, μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες 3D animation με διεθνές portfolio και σημαντικές διακρίσεις, σε συνεργασία με το επίσης εξαιρετικό studio Mascista. Την καλλιτεχνική επιμέλεια υπέγραψε ο Tony Ζαγοραίος, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Άκης Πολύζος, γνωστός για την ικανότητά του να ενσωματώνει αφηγηματικό βάθος και κινηματογραφική ποιότητα σε σύνθετες παραγωγές.
Η πρωτότυπη μουσική της ταινίας δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες της παραγωγής και φέρει την υπογραφή της Μαρίας Καρέτσου, του Ρένου Παπασταύρου και του Πάνου Καρακάνου. Το sound design επιμελήθηκαν ο Γιώργος Χρυσικάκος και ο Δημήτρης Ζερβός της MusouMusic Group, με τη σταθερή και ουσιαστική υποστήριξη του Στέφανου Γκάνου σε όλα τα στάδια της παραγωγής.
Η τελική επιμέλεια και επεξεργασία της ταινίας πραγματοποιήθηκε από την The End Post Production και τη Ρένα Παπουτσή ενώ το Μοντάζ των επιμέρους υλικών ανέλαβε ο Σπύρος Τσιχλής, εξασφαλίζοντας ένα άρτιο και οπτικά συνεκτικό αποτέλεσμα. Το Key visual της καμπάνιας καθώς και τα OOH υλικά επιμελήθηκε η Till Noon με την ομάδα του Χρήστου Γκόλφη να καταφέρνει να μεταφέρει το ταξίδι και εκτός της οθόνης, με outdoor υλικά σε όλη την πόλη. Η καμπάνια θα προβληθεί για έναν μήνα σε τηλεόραση, κινηματογράφο, digital μέσα καθώς και OOH και print υλικά.
Το εγχείρημα πήρε μορφή μέσα από ένα 3D animated video διάρκειας 3,5 λεπτών, το οποίο συνδυάζει σύγχρονη animated αισθητική, αφήγηση και συναίσθημα, αναδεικνύοντας την παγκόσμια επίδραση του ΙΣΝ . Κεντρικό ρόλο στη δημιουργία είχαν τα στελέχη του Τμήματος Επικοινωνίας του ΙΣΝ, υπεύθυνα για τη σύλληψη του concept, το σενάριο και τη στρατηγική, σε στενή συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Bright Shoe, η οποία ανέλαβε τη διαχείριση της παραγωγής σε όλη τη διάρκειά της.
Συνολικά η παραγωγή διήρκεσε έξι μήνες, με την Αργυρώ Διαμάντη, τη Μαρίνα Τσαπούρογλου και τη Μαρία Χριστίνα Δημητριάδη να διασφαλίζουν την ομαλή ροή και τον υψηλό βαθμό συντονισμού σε όλα τα στάδια του έργου. Το 3D production ανέλαβε η Yeti Pictures, μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες 3D animation με διεθνές portfolio και σημαντικές διακρίσεις, σε συνεργασία με το επίσης εξαιρετικό studio Mascista. Την καλλιτεχνική επιμέλεια υπέγραψε ο Tony Ζαγοραίος, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Άκης Πολύζος, γνωστός για την ικανότητά του να ενσωματώνει αφηγηματικό βάθος και κινηματογραφική ποιότητα σε σύνθετες παραγωγές.
Η πρωτότυπη μουσική της ταινίας δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες της παραγωγής και φέρει την υπογραφή της Μαρίας Καρέτσου, του Ρένου Παπασταύρου και του Πάνου Καρακάνου. Το sound design επιμελήθηκαν ο Γιώργος Χρυσικάκος και ο Δημήτρης Ζερβός της MusouMusic Group, με τη σταθερή και ουσιαστική υποστήριξη του Στέφανου Γκάνου σε όλα τα στάδια της παραγωγής.
Η τελική επιμέλεια και επεξεργασία της ταινίας πραγματοποιήθηκε από την The End Post Production και τη Ρένα Παπουτσή ενώ το Μοντάζ των επιμέρους υλικών ανέλαβε ο Σπύρος Τσιχλής, εξασφαλίζοντας ένα άρτιο και οπτικά συνεκτικό αποτέλεσμα. Το Key visual της καμπάνιας καθώς και τα OOH υλικά επιμελήθηκε η Till Noon με την ομάδα του Χρήστου Γκόλφη να καταφέρνει να μεταφέρει το ταξίδι και εκτός της οθόνης, με outdoor υλικά σε όλη την πόλη. Η καμπάνια θα προβληθεί για έναν μήνα σε τηλεόραση, κινηματογράφο, digital μέσα καθώς και OOH και print υλικά.
Δείτε την ταινία εδώ: SNF_JOURNEY_30Years_MAIN_GR.mp4
Σημείωση: Το βίντεο αποτελεί αποκλειστικά επιμελημένη 3D παραγωγή και δεν έχει δημιουργηθεί με χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
