Νέα καμπάνια από την Ogilvy για την Eurobank
Όλοι ξέρουμε και έχουμε συνδέσει το τερματικό POS με συναλλαγές, είτε αυτές έχουν σχέση με αγορά κάποιου προϊόντος είτε κάποιας υπηρεσίας. Η νέα επικοινωνία της Ogilvy έρχεται με δημιουργικό τρόπο να αλλάξει ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Γιατί η Eurobank μετατρέπει το POS σε χρηματοδοτικό εργαλείο και προσφέρει άμεση ρευστότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την Foss Productions και η σκηνοθεσία από τη Σοφία Γεωργοβασίλη.