To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα καμπάνια \"Συμμαχία για την Ελλάδα\"

Νέα καμπάνια \"Συμμαχία για την Ελλάδα\"
Νέα καμπάνια \"Συμμαχία για την Ελλάδα\"

Στον «αέρα» βρίσκεται από την Τετάρτη ο β’ κύκλος της επικοινωνιακής καμπάνιας που υλοποίησαν οι θεσμικοί φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας και παρουσίασαν σε εκδήλωση στο Μέγαρο της Εθνικής Τράπεζας, παρόντος του προέδρου του ΕΟΤ, Ν. Κανελλόπουλου, και του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, Γ. Νικητιάδη.

Πιο συγκεκριμένα, ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), η Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), η Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών (ΕΙΙΡΑ), η Ένωση Παραγωγών Κινηματογράφου & Τηλεόρασης (ΠΑΚΤ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου (ΣΕΠΤ) συνεργάστηκαν και δημιούργησαν την κοινωνική καμπάνια «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας», για την ενίσχυση του Ελληνικού Τουρισμού στο εσωτερικό της χώρας και του γενικότερου κλίματος.

Στην παρέμβασή του ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γ. Νικητιάδης, μετέφερε μήνυμα του υπουργού Πολιτισμού, Π. Γερουλάνου, που δεν κατάφερε να παρευρεθεί, ενώ επισήμανε ότι αυτή η πρωτοβουλία μπορεί να αποτελέσει τη βάση για τη συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, όπου υπάρχει κοινό συμφέρον και κοινός στόχος. Τοποθετήσεις έκαναν οι συμμετέχοντες στη «συμμαχία» Γρ. Αντωνιάδης (ΣΔΕ), Δ. Μαύρος (ΕΔΕΕ), Ν. Κανελλόπουλος (ΕΟΤ), Π. Κωστάκης (ΕΙΙΡΑ) και Στ. Αθανάσουλας (ΠΑΚΤ).

Η καμπάνια, που σχεδιάστηκε από τη McCann Erickson, είναι εμπνευσμένη από τους ανθρώπους που στοιχειοθετούν το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Στο περιβάλλον της εργασίας τους οι άνθρωποι αυτοί δείχνουν το πάθος και την αγάπη που τρέφουν για το επάγγελμά τους, τη φιλοξενία των Ελλήνων και ξένων επισκεπτών τους.

Για τη δημιουργία της 2ης εκστρατείας συνεργάστηκαν, εκτός από τη McCann Erickson, οι Universal Media, Garamond Design, οι εταιρείες παραγωγής Lynx Productions, Parasol, Filmiki και Le Spot. Ο 2ος κύκλος της επικοινωνιακής καμπάνιας θα ολοκληρωθεί το Νοέμβριο του 2011.