To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια από Chupa Chups και imba

Νέα καμπάνια από Chupa Chups και imba

H Chupa Chups «αγκαλιάζει» τη διαφορετικότητα και την ελεύθερη έκφραση κάθε fan της με τη νέα της καμπάνια “Weird is Fun”, την οποία επιμελήθηκε και υλοποίησε η imba, creative agency του ομίλου IPG Mediabrands.

Η πραγματική ομορφιά βρίσκεται σε καθετί διαφορετικό και η Chupa Chups το επιβραβεύει ξεκινώντας τo «Μεγάλο Κυνήγι των Weirdos», μια ενέργεια όπου το «παράξενο» όχι μόνο προκαλεί θαυμασμό, εμπνέει και ξυπνά τον έρωτα αλλά κερδίζει! Πώς;

Όλα τα Chupa Chups έχουν ένα περιτύλιγμα, εκτός από τα «Weirdos»: τα 1000 γλειφιτζούρια με διπλό περιτύλιγμα και έναν μοναδικό κωδικό που κυκλοφορούν σε περίπτερα και super market σε όλη την Ελλάδα.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού το κοινό καλείται να «στηρίξει την απόφασή τους» να φορούν το ένα περιτύλιγμα πάνω από το άλλο! Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να τα ανακαλύψουν και να μπουν στo www.chupachups.gr για να δουν αμέσως αν ο μοναδικός κωδικός που θα βρουν στη συσκευασία αντιστοιχεί σε ένα από τα απίθανα δώρα!   

Γιατί “Weird is Fun”!


TAGS: Imba