Νέα καμπάνια από την Ogilvy για την Eurobank
Όταν κάποιος βγαίνει στη σύνταξη, έχει σίγουρα ζήσει πολλά και έχει μάθει ακόμα περισσότερα. Είναι με μία λέξη… έμπειρος. Ξέρει να διαλέγει σωστά και να επιλέγει το συμφέρον του. Άρα το ίδιο πρέπει να κάνει και για τη σύνταξή του. Γι’ αυτό, και η Ogilvy δημιούργησε μία ταινία, ωδή στην εμπειρία, η οποία με ένα ευρηματικό τρόπο δείχνει πως η μεταφορά της σύνταξης στην Eurobank είναι η πιο σοφή και σωστή επιλογή!
Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την Foss Productions και η σκηνοθεσία από τον Γιώργο Ζώη.