Νέα καμπάνια από την Porcelana

Με την υπογραφή της Weber Shandwick / McCann Athens και σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής TOPCUT MODIANO
«Γιατί στην Porcelana διαμορφώνουμε τον χώρο που πραγματικά σας εκφράζει!» Αυτό είναι το μήνυμα που επικοινωνεί η νέα καμπάνια της Porcelana, που δημιούργησε η Weber Shandwick / McCann Athens, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής TOPCUT MODIANO και έκανε πρεμιέρα στους τηλεοπτικούς μας δέκτες τη Δευτέρα 4 Ιουλίου.
Το ανατρεπτικό χιούμορ, η σουρεαλιστική ματιά και η φρέσκια διάθεση είναι τα κύρια συστατικά αυτής της σπονδυλωτής καμπάνιας που αποτελείται από 4 ταινίες, μία για κάθε προϊοντική κατηγορία (πλακάκι, μπάνιο, κουζίνα και έπιπλο).
Στους προσεγμένα διαμορφωμένους χώρους με προϊόντα Porcelana, όπου εκτυλίσσεται η παραπάνω δράση, προστίθεται ευρηματικά η φιγούρα του πωλητή της Porcelana η καταλυτική παρουσία του οποίου έρχεται να επεξηγήσει: «Γιατί στην Porcelana διαμορφώνουμε τον χώρο που πραγματικά σας εκφράζει!».
Η χιουμοριστική αυτή καμπάνια (με κυρίαρχο το ανθρώπινο στοιχείο σε όλη την επικοινωνία) δίνει την δυνατότητα στη μάρκα να διαφοροποιηθεί επικοινωνιακά από τον ανταγωνισμό αναδεικνύοντας
- τις αξίες και την φιλοσοφία της μάρκας: την εξειδίκευση και την άριστη εξυπηρέτηση που παρέχει στον τελικό καταναλωτή
- τις 4 βασικές κατηγορίες προϊόντων της, γύρω από τις οποίες «χτίζεται ολόκληρη η επικοινωνία»
Η καμπάνια ακολουθεί μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή πλατφόρμα και συμπεριλαμβάνει εκτός από τις τηλεοπτικές ταινίες: ραδιοφωνικά spots, digital, καθώς και PR επικοινωνία.
«Γιατί στην Porcelana διαμορφώνουμε τον χώρο που πραγματικά σας εκφράζει!» Αυτό είναι το μήνυμα που επικοινωνεί η νέα καμπάνια της Porcelana, που δημιούργησε η Weber Shandwick / McCann Athens, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής TOPCUT MODIANO και έκανε πρεμιέρα στους τηλεοπτικούς μας δέκτες τη Δευτέρα 4 Ιουλίου.
Το ανατρεπτικό χιούμορ, η σουρεαλιστική ματιά και η φρέσκια διάθεση είναι τα κύρια συστατικά αυτής της σπονδυλωτής καμπάνιας που αποτελείται από 4 ταινίες, μία για κάθε προϊοντική κατηγορία (πλακάκι, μπάνιο, κουζίνα και έπιπλο).
Στους προσεγμένα διαμορφωμένους χώρους με προϊόντα Porcelana, όπου εκτυλίσσεται η παραπάνω δράση, προστίθεται ευρηματικά η φιγούρα του πωλητή της Porcelana η καταλυτική παρουσία του οποίου έρχεται να επεξηγήσει: «Γιατί στην Porcelana διαμορφώνουμε τον χώρο που πραγματικά σας εκφράζει!».
Η χιουμοριστική αυτή καμπάνια (με κυρίαρχο το ανθρώπινο στοιχείο σε όλη την επικοινωνία) δίνει την δυνατότητα στη μάρκα να διαφοροποιηθεί επικοινωνιακά από τον ανταγωνισμό αναδεικνύοντας
- τις αξίες και την φιλοσοφία της μάρκας: την εξειδίκευση και την άριστη εξυπηρέτηση που παρέχει στον τελικό καταναλωτή
- τις 4 βασικές κατηγορίες προϊόντων της, γύρω από τις οποίες «χτίζεται ολόκληρη η επικοινωνία»
Η καμπάνια ακολουθεί μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή πλατφόρμα και συμπεριλαμβάνει εκτός από τις τηλεοπτικές ταινίες: ραδιοφωνικά spots, digital, καθώς και PR επικοινωνία.