Νέα καμπάνια για Public και 4 Wise Monkeys
Στον «αέρα» η νέα επικοινωνία των Public, για το νέο “Public + home ” concept που δημιούργησαν μαζί με την MediaMarkt.
Η «αυλαία» άνοιξε την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου με ένα τηλεοπτικό σποτ που σηματοδοτεί την επομένη μέρα στην αγορά οικιακών συσκευών και ξεκινά από την ένωση δύο κόσμων, της ΜediaMarkt και των Public , με τελικό προορισμό μια ασυναγώνιστη εμπειρία home που όλοι θέλουν να ζήσουν.
Οδηγός σε αυτήν τη διαδρομή είναι ο Σωτήρης Κοντιζάς που γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα τη σημασία των καλύτερων συστατικών σε μία δημιουργία και με την ξεχωριστή του προσωπικότητα γίνεται ένα με την ιστορία, ξετυλίγοντας μαζί μας το νήμα από την ένωση των δύο brands μέχρι τη δημιουργία των 13 νέων mega καταστημάτων “Public + home”, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή, αφού κάθε στιγμή της ταινίας είναι άλλο ένα Plus που προστίθεται στην εμπειρία.
Για τις ανάγκες του γυρίσματος δημιουργήθηκε ένας ατμοσφαιρικός χώρος με ιδιαίτερο art direction και φωτισμό.
Παράλληλα, με το τηλεοπτικό μας σποτ, η καμπάνια «ξεδιπλώνεται» και σε υπόλοιπα μέσα. Από print και social υλικά, OOH, μέχρι ΥοuTube videos, bumpers και TikTok duets.
Η καμπάνια φέρει την υπογραφή της 4 Wise Monkeys, ενώ η παραγωγή έγινε από την Bright Shoe σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη.