To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα καμπάνια για τη μπύρα ΜΑΜΟΣ

Νέα καμπάνια για τη μπύρα ΜΑΜΟΣ
Η νέα online καμπάνια για την Μπύρα Μάμος είναι στον αέρα, από τη Soho Square Athens.

Η νέα online καμπάνια της Μπύρας Μάμος με τίτλο «Εζυμώθηκε με πάθος» διηγείται την πραγματική ιστορία του εμπνευστή και δημιουργού της, του Πέτρου Μάμου, του πρώτου Έλληνα διπλωματούχου Ζυθοποιού.

Η δίψα για γνώση, η εσωτερική ανάγκη για εξέλιξη και η αγάπη για δημιουργία πρωταγωνιστούν σε μία ταινία που μας ταξιδεύει στο μεταίχμιο του 19ου και του 20ου αιώνα. Θέλοντας να εξελίξει τα όσα ο πατέρας του Λορέντζος ξεκίνησε, ο Πέτρος Μάμος αρχίζει το ταξίδι του. Γεμάτος όνειρα ο Πέτρος Μάμος ξεκινάει για το Μόναχο για να σπουδάσει στην Ακαδημία Ζυθοποιών.

Αποκτώντας γνώση και κατάρτιση, εργαζόμενος παράλληλα σε κάποιες από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες στην Ευρώπη, επιστρέφει στη χώρα του με τον τίτλο του πρώτου διπλωματούχου Έλληνα ζυθοποιού. Με μια βαλίτσα γεμάτη όνειρα, έμπνευση, γνώση και μεράκι φτάνει στην Πάτρα για να δώσει νέα πνοή στο εργοστάσιο Ζυθοποιίας του πατέρα του.

Κάπως έτσι, η μπύρα ΜΑΜΟΣ αποκτά μία ολότελα δική της προσωπικότητα και χαρακτήρα. Η
απλότητα και η αυθεντικότητα ενός παραδοσιακού προϊόντος σε συνδυασμό με την ανώτερη ποιότητα και γεύση της την κάνουν πραγματικά ξεχωριστή.

 Η νέα ταινία της ΜΑΜΟΣ, αποτελεί την απόδειξη πως όταν το ασίγαστο πάθος και το άπαυστο μεράκι «ζυμωθούν» με τη γνώση και την αυθεντικότητα, το αποτέλεσμα μένει ανεξίτηλο στο χρόνο.
Κι όταν όλα μεταξύ τους εζυμώθηκαν, ο ελληνικός υγρός άρτος είχε μόλις γεννηθεί.

Η καμπάνια θα αναπτυχθεί σε digital περιβάλλον με την κυκλοφορία επιπλέον υλικών, ξεδιπλώνοντας ακόμα περισσότερο την ιστορία και την κληρονομιά της Μπύρας Μάμος.

Η παραγωγή έγινε από την Foss Productions σε συνεργασία με το Creative Studio Tigrelab, στην Βαρκελώνη. Η μουσική είναι πρωτότυπη σύνθεση του Λευτέρη Σαμψών και το Sound Design πραγματοποιήθηκε από την Rabbeats και τον Ρένο Παπασταύρο.
 

Δείτε τη νέα καμπάνια εδώ.