To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα καμπάνια Ogilvy και ΥΠΟΙΚ για το MyCoast App

Νέα καμπάνια Ogilvy και ΥΠΟΙΚ για το MyCoast App


“Επ-App!” Τον πιο σύντομο διάλογο σε διαφήμιση επέλεξε η Ogilvy για να διαφημίσει το MyCoast App, τον πιο σύντομο τρόπο να δει κανείς αν τηρούνται τα νέα μέτρα στις παραλίες.

Γιατί από φέτος, ισχύει νέο νομικό πλαίσιο για τις παραχωρήσεις στις παραλίες με στόχο την καταπολέμηση της παράνομης κατάληψής τους. Στο πλαίσιο αυτό, το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης  δημιούργησαν το MyCoast App, την εφαρμογή, με την οποία οι πολίτες μπορούν να πληροφορηθούν για τις νόμιμες παραχωρήσεις σε κάθε παραλία.

Όπως ακριβώς κάνει και ο πρωταγωνιστής της διαφημιστικής ταινίας όταν σκοντάφτει πάνω σε μια ξαπλώστρα που δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί.

Με μια γρήγορη ματιά στο app, τα πράγματα μπαίνουν γρήγορα στη θέση τους και η  υπόσχεση για «περισσότερη παραλία για όλους» που είναι και το βασικό μήνυμα της 360ο καμπάνιας, γίνεται πραγματικότητα.

Η διαφημιστική ταινία πλαισιώνεται από ραδιοφωνικό σποτ όπου το Επ –App! ξεσηκώνει το πλήθος μιας παραλίας αλλά και τους ακροατές του σποτ, ενώ στις καταχωρίσεις και στα digital υλικά, το “ααααααααπ” ως μονάδα μέτρησης, υπενθυμίζει στο κοινό τα όρια για να  μπορούμε να απολαμβάνουμε όλοι, περισσότερο ελεύθερο σε κάθε παραλία. 

 

Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Παύλο Σταμάτη.