Νέα καμπάνια της Mullen Lowe για την Toyοtomi

Το καλοκαίρι μπαίνει με μια φρέσκια καμπάνια για τα Κλιματιστικά Toyotomi, η οποία εστιάζει σε ότι «καίει» περισσότερο τον Έλληνα. To ευρώπουλο που τα τελευταία χρόνια αρνείται πεισματικά να επισκεφθεί τη χώρας μας.
Σε αυτό το κλίμα λοιπόν, η πρόταση προς τον καταναλωτή έρχεται από το brand κλιματιστικού που τόσα χρόνια ταυτίζεται με το αληθινό value for money.
Με υψηλή ιαπωνική τεχνολογία και αξιοπιστία, η Toyotomi κλείνει το μάτι στον καταναλωτή μέσα από μια χιουμοριστική καμπάνια που αποδεικνύει ότι αντιλαμβάνεται τις πραγματικές ανάγκες του σήμερα.
Την παραγωγή του τηλεοπτικού επιμελήθηκε η Magikon. Η καμπάνια συνεχίζεται σε όλα τα μέσα.
Σε αυτό το κλίμα λοιπόν, η πρόταση προς τον καταναλωτή έρχεται από το brand κλιματιστικού που τόσα χρόνια ταυτίζεται με το αληθινό value for money.
Με υψηλή ιαπωνική τεχνολογία και αξιοπιστία, η Toyotomi κλείνει το μάτι στον καταναλωτή μέσα από μια χιουμοριστική καμπάνια που αποδεικνύει ότι αντιλαμβάνεται τις πραγματικές ανάγκες του σήμερα.
Την παραγωγή του τηλεοπτικού επιμελήθηκε η Magikon. Η καμπάνια συνεχίζεται σε όλα τα μέσα.