Νέα καμπάνια της Ogilvy για τη 3Bit

Ότι η 3Bit χτυπάει πάντα τρεις φορές,
με τα τρία επίπεδα απόλαυσης, σοκολάτα, μπισκότο και κρέμα, ήταν γνωστό από την
επικοινωνία της τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό όμως που δεν ξέραμε είναι ότι η 3Bit ξαναχτυπά με δύο νέες
γεύσεις: Φράουλα και Choc ‘n’ caramel.
Και στις τρεις ταινίες της νέας
καμπάνιας της Ogilvy, βλέπουμε νεαρούς χαρακτήρες που δαγκώνουν μία 3Bit και σκαλώνουν, κυριολεκτικά,
με την πρώτη μπουκιά. Αυτήν τη φορά, η 3Bit χτυπά με δημιουργικό όχημα
το glitch effect, αναδεικνύει
την εκρηκτική αντίδραση που σου προκαλούν τα 3 επίπεδα απόλαυσης της 3Bit choco bar και μας κάνει
να θέλουμε να φάμε σκάλωμα. Και επειδή η 3Bit δεν χτυπάει ποτέ μόνο μία
φορά, το σκάλωμα δεν τελειώνει ποτέ στα social κανάλια της. Με φρέσκια
αισθητική και ένα προϊόν που σε «χτυπά» για τα καλά, αυτή η καμπάνια είναι
σίγουρο πως θα σε σκαλώσει.
Εταιρία Παραγωγής: MΟVIELAB
Post Production: DVS
Σκηνοθέτης: Χρήστος Κανάκης