To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα σειρά στο TikTok από την Eurobank και την Ogilvy

Νέα σειρά στο TikTok από την Eurobank και την Ogilvy

Η ΙΔΕΑ

Οι νέοι τελειώνουν με τις πρώτες τους σπουδές και ανυπομονούν να κάνουν το ξεκίνημά τους στην αγορά εργασίας. Ωστόσο, το εργασιακό ξεκίνημα έχει τις δυσκολίες του και η έλλειψη πρακτικής εμπειρίας, που είναι μία από αυτές, δεν τους αφήνει να βγουν μπροστά και να ξεχωρίσουν.

Για αυτό όμως, υπάρχει η Eurobank και το πρόγραμμα «Μπροστά για την Παιδεία», για να βοηθήσει τους νέους μέσα από όλα όσα προσφέρει να είναι προετοιμασμένοι και να βγουν μπροστά στο εργασιακό τους ξεκίνημα με επαγγελματικό μεταπτυχιακό, πρακτική άσκηση και προετοιμασία για την αγορά εργασίας.

Και αυτό φυσικά δεν επηρεάζει μόνο τους ίδιους αλλά και άλλα μέλη της οικογένειας. Ακόμα και μέλη που δεν περίμενες να επηρεάσει. Όπως έναν μικρό αδερφό που «πάνω που είχε μάθει στην ελευθερία του, τώρα πρέπει να κάνει ησυχία γιατί ο μεγάλος ‘’διαβάζει’’» ή που «δεν φτάνει που του πήρε το ΜΙΣΟ δωμάτιο, τώρα έχει πάρει και ΟΛΟΚΛΗΡΟ το λάπτοπ!».


Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΓΥΡΙΣΕ 
ΚΑΙ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ… ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΚΤΟΚ!





Η πρόκληση: Gen Z

Το πρόγραμμα «Μπροστά για την Παιδεία», με αφορμή την ανανέωσή του, έπρεπε να μιλήσει στη γενιά Gen Z, σε ένα «ξένο» δηλαδή ηλικιακό κοινό από αυτό που έχει συνηθίσει να μιλάει μία τράπεζα. Οπότε, για να ακουστεί πραγματικά, έπρεπε να γίνει πιο «εφευρετική» στον τρόπο που θα το κάνει.

Τις ηλικίες 18-25 δεν τις βρίσκεις πλέον στην τηλεόραση. Ή ακόμα κι αν η τηλεόραση είναι ανοιχτή, μάλλον θα κοιτάνε το κινητό παράλληλα και συγκεκριμένα πια, το TikTok.

Και ξέρουμε πλέον ότι δεν κοιτάνε το TikTok μόνο για αστεία memes και χορευτικά trends αλλά ότι το μέσο έχει μία τεράστια δύναμη και αξία περιεχομένου.


«
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ» 
ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ EUROBANK.

Φεύγοντας λοιπόν από κάθε παραδοσιακή προσέγγιση, δημιουργήθηκε μια 360 καμπάνια που ξεκινάει αυτή τη φορά όχι από την τηλεόραση ή κάποιο άλλο παραδοσιακό μέσο αλλά με μία σειρά στο TikTok!

Έτσι, επικοινωνεί όλα τα νέα του προγράμματος με έναν διασκεδαστικό τρόπο, μέσα από τα μάτια ενός μικρού πρωταγωνιστή που «δημιουργεί» επεισόδια για να μας πει πως ο αδερφός του γύρισε πίσω στο σπίτι και του έχει πάρει πίσω το μισό δωμάτιο. Με άλλα λόγια, για να κρατηθεί ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού, φτιάχτηκε «snackable content»… γρήγορο και διασκεδαστικό δηλαδή περιεχόμενο το οποίο έτρεξε σε ένα μέσο που έχει φτιαχτεί ακριβώς για αυτό. 

Η ιστορία του μικρού Μιχάλη λοιπόν ξεκίνησε πρώτα στο TikTok και μετά στην τηλεόραση και στα υπόλοιπα μέσα. Και, με τα 3 πρώτα επεισόδια να έχουν ήδη πάνω από 30.000 likes, οι θεατές σίγουρα την αγκάλιασαν, ταυτίστηκαν και περιμένουν με αγωνία να δουν τι θα γίνει με τον μικρό πρωταγωνιστή που θέλει να διώξει τον αδερφό του... ή τουλάχιστον έτσι λέει.





«ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΤΕ;»

Αυτή η υπέρβαση περιεχομένου από μία τράπεζα λοιπόν, έγινε πραγματικότητα με την παραγωγή της ταινίας και των επεισοδίων από τη Foss Productions με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη που, μαζί με την ομάδα της Ogilvy και της Eurobank αλλά και φυσικά τον ταλαντούχο μικρό Μιχάλη, κατάφεραν να ανταπεξέλθουν στον απαιτητικό τρόπο γυρισμάτων σε ένα νέο τεχνικό format και να φέρουν ζωή σε μία διασκεδαστική ιστορία που σε κάνει να θες να δεις αν «θα φύγει άραγε ποτέ;». 
















Μιχάλης
Βλασταράκης
Group Chief Marketing Officer,
Eurobank

«Το νέο διευρυμένο πρόγραμμα Μπροστά για την Παιδεία της Eurobank δεν θα μπορούσε να έχει πιο ευρηματικό τρόπο επικοινωνίας.
Από τη στρατηγική τοποθέτηση και την ιδέα, μέχρι το σενάριο και το casting. Αυτό που έπαιξε όμως τον πιο σπουδαίο ρόλο, ήταν η συνεργασία και ο ζήλος που έδειξαν οι δύο ομάδες (Eurobank-Ogilvy) για να βγει το τελικό αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια σε όλους!»

 



Πάνος
Σαμπράκος
Chief Creative Officer,
Ogilvy

«Το TikTok διεκδικεί πλέον έναν κυρίαρχο ρόλο στην ψυχαγωγία του νεανικού, και όχι μόνο, κοινού. Η Ogilvy έχει μια μακριά ιστορία στη δημιουργία branded entertainment και περιεχομένου που ο κόσμος θέλει να δει από μόνος του, ενώ ταυτόχρονα αντιλαμβάνεται τι θέλει το brand να του πει και ποιες αξίες πρεσβεύει. Είναι μεγάλη η χαρά μας που το κοινό αγκάλιασε και τη νέα μας αυτή σειρά από την πρώτη στιγμή και ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές και την ομάδα της Eurobank που βρίσκεται και πάλι «μπροστά» από τις εξελίξεις.»




ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

EUROBANK 

Μιχάλης Βλασταράκης Group Chief Marketing Officer

Γεράσιμος Μπαρμπέτας Head, Group Corporate Communications

Μαρία Γρεβενίτου Head, Brand & Corporate Advertising

Έμμα Γιαννιουδάκη Head, Media Relations

Έλενα Προάκη Senior Marketing Officer

Πάνος Καρδάσης Head, CSR & Special Projects

Θανάσης Παρασκευόπουλος Head, Digital Performance & Optimization

Νικόλας Παπαγιαννόπουλος Head, Social Media & Digital Creative Hub

 

OGILVY 

Πάνος Σαμπράκος Chief Creative Officer

Δημήτρης Σαββάκος Executive Creative Director

Ιωάννα Κρυώνη Associate Creative Director

Ζωή Πάρσαλη Senior Copywriter

Ειρήνη Ελευθεριάδη Senior Art Director

Αγγελική Θεοδώρου Art Director

Μαριλένα Μανούσου Art Director

 

Λένα Μπελιμπασάκη Client Service Director

Θοδωρής Πολίτης Business Unit Director

Εύη Αλεξάκη Senior Account Director

Πελαγία Φίλιππα Account Manager

Μιχάλης Κροκίδης Head of Planning

Ελένη Τεμπέλου Senior Strategic Planner


FOSS PRODUCTIONS

Μιχάλης Αλεξάκης Executive Producer

Δημήτρης Σκιαδόπουλος Producer

Χρήστος Κανάκης Σκηνοθέτης

Ραμόν Μαλαπέτσας Δ. Φωτογραφίας

Ιωσήφ Αδαλόγλου Δ. Παραγωγής

Λάμπης Χαραλαμπίδης Editor

Μιχάλης Φυντανίδης Μικρός πρωταγωνιστής

Παναγιώτης Παυλίδης Μεγάλος πρωταγωνιστής