To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέο TVC από την Amhes Pharma

Νέο TVC από την Amhes Pharma

H Amhes Pharma, στην προσπάθειά της να ενημερώσει τους καταναλωτές για τα οφέλη της χλωροφύλλης στον οργανισμό, ξεκίνησε διαφημιστική εκστρατεία με τηλεοπτικό σποτ που θα προβάλλεται πανελλαδικά.


Eμπνευστής της καμπάνιας είναι ο John Liakopoulos, ο ιδρυτής της εταιρείας, ο οποίος ηγείται του τμήματος Marketing & Επικοινωνίας και επίσης εμπνευστής και δημιουργός του προϊόντος.


Το concept της καμπάνιας Bio tonics «Χλωροφύλλη, ο βασιλιάς των συμπληρωμάτων» περιλαμβάνει τη «στέψη» του προϊόντος «με το στέμμα του «βασιλιά», για να συμβολίσει την αξία και την καινοτομία της εμπλουτισμένης χλωροφύλλης Bio Tonics και να επικοινωνήσει ότι αποτελεί τον super ενισχυτή για τον οργανισμό.


Η διαφημιστική καμπάνια περιλαμβάνει ένα ευρύτερο πλάνο ενεργειών που θα περιλαμβάνει τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, TikTok), συνεργασίες με influencers, αφιερώματα σε εφημερίδες και διαφημιστικές ενέργειες σε φαρμακεία.


Η Amhes Pharma διαθέτει πολυετή πείρα στην έρευνα, ανάπτυξη και παραγωγή πρωτοποριακών προϊόντων, είναι ελληνική και στόχος της είναι με αυτό το προϊόν να καλύψει τις ανάγκες όλων των ηλικιακών ομάδων όλης της οικογένειας.


Παρασκευάζεται από τα περίφημα εργαστήριά της και είναι πιστοποιημένη από την Ελληνική Εταιρεία Φυσικών Συμπληρωμάτων Διατροφής σε συνθήκες GMP και FDA ελεγχόμενες εγκαταστάσεις.