To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nespresso: Νέα καμπάνια με τον G. Clooney

Nespresso: Νέα καμπάνια με τον G. Clooney
Nespresso: Νέα καμπάνια με τον G. Clooney

Ο George Clooney επιστρέφει, προβάλλοντας στις οθόνες την τελευταία καμπάνια της Nespresso η οποία έχει κάνει την εμφάνισή της από τις πρώτες ημέρες του Νοεμβρίου. Στο νέο τηλεοπτικό spot, ο Γάλλος ηθοποιός Jean Dujardin ξεγελά τον George Clooney, όταν και οι δυο αναζητούν ένα καφέ Nespresso.

Ο διάσημος ηθοποιός George Clooney σχολίασε: «Έχω  συνεργαστεί με τη Nespresso για πολλά χρόνια και είναι εκπληκτικό ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες της συνεχίζουν να λαμβάνουν τόσο θετική ανταπόκριση. Είμαι ευτυχής που είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με τον Jean σε αυτό το διαφημιστικό, ακόμα κι αν εκείνος με ξεπερνάει!»

\"Με τη νέα καμπάνια της Nespresso ‘What Else?’ προκαλούμε τους εαυτούς μας να δημιουργήσουν ένα νέο και παιχνιδιάρικο σενάριο, με τον εδώ και πολλά χρόνια πρεσβευτή του brand George Clooney, όπου οι τηλεθεατές θα απολαύσουν παρακολουθώντας και συμμετέχοντας τόσο στην τηλεόραση όσο και online. Φέτος είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε επίσης και με τον Jean Dujardin, που μας παρουσιάζει έναν μοναδικό δυναμισμό για το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζοντας “Πόσο μακριά” θα πήγαιναν οι δυο τους για να απολαύσουν αυτή την ασύγκριτη  στιγμή Nespresso\", σχολίασε ο Guillaume Le Cunff, International Marketing & Strategy Director της Nestlé Nespresso SA.


Ο Jean Dujardin πρόσθεσε: «Απόλαυσα το χιούμορ πίσω από αυτές τις καμπάνιες της Nespresso και διασκέδασα τη συνεργασία μου με τον George Clooney. Απολαμβάνω τον καφέ Nespresso και χάρηκα ιδιαίτερα στην απόλαυση μίας Εκλεκτής Ποικιλίας που προοριζόταν για τον George!».

Η πλήρης διαφημιστική καμπάνια της Nespresso με τίτλο \"How Far\" που παρουσιάζεται από τον George Clooney και τον Jean Dujardin, έκανε την πρώτη της εμφάνιση στην ελληνική αγορά τις πρώτες ημέρες του Νοεμβρίου. 
 
Η καμπάνια αυτή δημιουργήθηκε από μια κεντρική ομάδα της Interpublic Group με έδρα το Παρίσι και  αποτελείται από τις εταιρείες McCann για τo Advertising, την MRM// McCann για to Digital Marketing, την Weber Shandwick για το PR και τη Futurebrand για το Brand Identity.