To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Novibet - 4 Wise Monkeys: Mια καμπάνια που κάνει τα όνειρα των παιδιών ακόμη πιο μεγάλα

Novibet - 4 Wise Monkeys: Mια καμπάνια που κάνει τα όνειρα  των παιδιών ακόμη πιο μεγάλα
Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, μουσική επένδυση μια νέα εκδοχή ενός πολύ γνωστού τραγουδιού και στόχο να προσκαλέσει όλους να συμμετάσχουν στην ενέργεια κοινωνικής προσφοράς «The GiANT Heart», η καμπάνια που είναι «στον αέρα» αποτελεί ορόσημο στη συνεργασία της Novibet με τη 4 Wise Monkeys. O Βάσιας Μπέρκοβιτς, Chief Marketing Officer, η Μαρία Καλαποθαράκου, υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας από τη Novibet, και ο Βαγγέλης Δαβιτίδης, Head of Creative & Co-founder της 4 Wise Monkeys, μας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες.

Η νέα καμπάνια προβάλλει μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία. Τι ακριβώς περιλαμβάνει;


Βάσιας Μπέρκοβιτς: H πρωτοβουλία «The GiANT Heart» είναι το αποτέλεσμα της σύμπραξης της Novibet και του Γιάννη Αντετοκούνμπο, με στόχο την ουσιαστική και πολυεπίπεδη ενίσχυση ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Από τον Μάιο του 2021, υλοποιούμε προγραμματισμένες αλλά και έκτακτες δράσεις κοινωνικής προσφοράς, ενώ παράλληλα, από το περασμένο φθινόπωρο, βασική ενέργεια της πρωτοβουλίας αποτελεί η ανακαίνιση αθλητικών εγκαταστάσεων σε όλη τη χώρα. Όπως επικοινωνεί και η πρόσφατη καμπάνια μας, μαζί με τον Γιάννη «δίνουμε χώρο στα όνειρα των παιδιών για να γίνουν ακόμη πιο μεγάλα»! Στο πλαίσιο αυτό, καλούμε όλο τον κόσμο να μας προτείνει σημεία άθλησης που χρειάζονται φροντίδα, με δεκάδες μηνύματα να καταφθάνουν καθημερινά στην πλατφόρμα μας. Η ομάδα μας αξιολογεί κάθε αίτημα ξεχωριστά και βάσει ποιοτικών και ποσοτικών κριτηρίων προχωράμε σε εργασίες σταδιακής ανάπλασης αθλητικών εγκαταστάσεων. Άμεσος στόχος; Να έχουν περισσότεροι νέοι ίση και εύκολη πρόσβαση στην άθληση. Απώτερος στόχος; Να μεταδώσουμε το μήνυμα ότι αν οι νέοι κατορθώσουν να κάνουν εκείνο που αγαπούν, θα υπάρχουν πολλαπλασιαστικά οφέλη τόσο για τους ίδιους, όσο και για το σύνολο της κοινωνίας. Συνολικά, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το πρόγραμμα κοινωνικής υπευθυνότητας The GiANT Heart. Κι αυτό γιατί διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά. Κατορθώνει να επιδεικνύει γρήγορα αντανακλαστικά, να ανταποκρίνεται στις πιο έκτακτες, επείγουσες ανάγκες και να αναπροσαρμόζεται συνεχώς, υλοποιώντας επιμέρους δράσεις που προσφέρουν έμπρακτη υποστήριξη σε πολλαπλά και διαφορετικά αιτήματα, «ανακουφίζοντας» ένα μεγάλο εύρος αναγκών για όσους χρειάζονται βοήθεια, την κρίσιμη στιγμή και με τον τρόπο που θα κάνει τη διαφορά για εκείνους.

Ποιο ήταν το brief που δώσατε για την επικοινωνιακή προσέγγιση της πρωτοβουλίας The GiANT Heart; Ποιο το μήνυμα που θέλετε να περάσετε;


Μαρία Καλαποθαράκου: Η πρωτοβουλία The GiANT Heart είναι ένα πολύ ιδιαίτερο project για εμάς, το οποίο αν και έχει «γεννηθεί» μέσα στη Novibet, κινείται παράλληλα με το brand, έχοντας αποκτήσει τη δική του δυναμική. Σε αυτό το πλαίσιο, το δημιουργικό brief που μοιραστήκαμε με την ομάδα της 4 Wise Monkeys ήταν πολύπλευρο και περιέκλειε τεμνόμενες επικοινωνιακές ανάγκες. Κατ’ αρχάς, το βασικό μας ζητούμενο ήταν να συστήσουμε την πρωτοβουλία στο ευρύ κοινό, με αμεσότητα και ειλικρίνεια. Στόχος μας δεν ήταν ο κόσμος απλώς να γνωρίσει την ενέργεια, αλλά να γίνει η κινητήριος δύναμη πίσω από το GiANT Heart και να συμμετέχει ενεργά στις δράσεις που αναλαμβάνουμε. Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά της πρωτοβουλίας μας: ακούμε τις ανάγκες που προκύπτουν και ανταποκρινόμαστε στοχευμένα σε αυτές. Συνεπώς, το επόμενο κατά σειρά ζητούμενο ήταν να απευθύνουμε ένα κάλεσμα προς την κοινωνία και να δημιουργήσουμε έναν αποτελεσματικό δίαυλο επικοινωνίας με τον κόσμο. Ταυτόχρονα, θέλαμε να διατηρήσουμε την προσοχή στο έργο κοινωνικής προσφοράς, σεβόμενοι τις λεπτές ισορροπίες μεταξύ της δημιουργίας περιεχομένου με φρέσκο και ανανεωτικό ύφος, της πορείας του Γιάννη Αντετοκούνμπο και της ιστορίας του brand. To μήνυμά μας είναι απλό και με μεγάλη βαρύτητα: «Μαζί κάνουμε τα όνειρα των παιδιών ακόμα πιο μεγάλα»: Μαζί με την κοινωνία, μαζί με τον Γιάννη ως πρεσβευτή της ενέργειας και πολλαπλασιαστή του μηνύματος, μαζί με τη Novibet και το GiANT Heart.



Πώς είναι η συνεργασία με τον Γιάννη Αντεντοκούνμπο, που έχει αναλάβει πρεσβευτής της ενέργειας κοινωνικής προσφοράς της εταιρείας, The GiANT Heart; Ποιες κοινές αξίες μοιράζεστε;
Βάσιας Μπέρκοβιτς: Στη σύμπραξή μας με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, το αφήγημα της δεύτερης ευκαιρίας αποδίδεται συμβολικά, ωστόσο με αφοπλιστικό ρεαλισμό. Κάθε νέος έχει δικαίωμα σε ένα καλύτερο μέλλον και εμείς, οι ενήλικες, η κοινότητα, οι επιχειρήσεις, από όποια θέση κι αν βρισκόμαστε, οφείλουμε να βάζουμε τα δυνατά μας για να τους το προσφέρουμε. Η αλληλεγγύη, η ελπίδα, η ισότιμη πρόσβαση σε ευκαιρίες είναι ακριβώς οι αξίες και η φιλοσοφία της κοινωνικής ανταποδοτικότητας στη βάση της οποίας σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, The GiANT Heart. Στη Novibet πιστεύουμε ότι πρέπει να βάζουμε τα δυνατά μας και να δίνουμε ζωή στα όνειρα - των συναδέλφων μας, των μελών μας και δη των μη προνομιούχων συνανθρώπων μας. Και η πρωτοβουλία The GiANT Heart είναι το όχημα που μας δίνει τη δυνατότητα, με κάθε ευκαιρία, να αναλαμβάνουμε δράση, για να συνεισφέρουμε από πλευράς μας σε μέλλον με ισότιμες ευκαιρίες για περισσότερους ανθρώπους. Ο Γιάννης, συνοδοιπόρος μας σε αυτήν την πρωτοβουλία, αποτελεί, με το ηθικό του ανάστημα και τα έμπρακτα επιτεύγματά του, μια τρανή ενσάρκωση όλων των παραπάνω υψηλών αξιών. Είναι συνοδοιπόρος μας, στέκεται στο πλευρό μας με αστείρευτο επαγγελματισμό και μοιράζεται μαζί μας την ίδια θέληση και αφοσίωση για θετική αλλαγή.

Σε ποιες πλατφόρμες «τρέχει» η καμπάνια πέρα από την τηλεόραση; Πώς κινείστε στο digital περιβάλλον;
Μαρία Καλαποθαράκου: H τηλεοπτική μας καμπάνια, με πρωταγωνιστές τον μικρό Γιάννη και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, αποτέλεσε την έναρξη ενός πολυεπίπεδου storytelling και μιας ευρύτερης καμπάνιας που «ξεδιπλώνεται» σε όλο το φάσμα των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας: τηλεόραση, ραδιόφωνο, ΟΟΗ, microsite, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, online video (YouTube) & Display. Η προσέγγισή μας σε κάθε μέσο είναι εξειδικευμένη με βάση τα insights που έχουμε για κάθε κανάλι και για κάθε κοινό, έχοντας όμως ως κοινό στόχο τον πολλαπλασιασμό του μηνύματος της «Συμμαχίας Αγάπης» με τον Γιάννη και την ενίσχυση της συμμετοχής του κόσμου στο GiANT Heart. Το digital περιβάλλον βρίσκεται σαφώς σε πρώτο πλάνο, καθώς είναι ένα «μέρος» που το γνωρίζουμε καλά και αποτέλεσε έναν από τους βασικούς πυλώνες στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του GiANT Heart συνολικά. Και εξηγώ: η τηλεοπτική μας καμπάνια είναι πλήρως συνδεδεμένη με την digital παρουσία της πρωτοβουλίας, καθώς από την ταινία μας ήδη συστήνουμε στον κόσμο το microsite της ενέργειας, που αποτελεί και το βασικό όχημα επικοινωνίας μαζί μας. Κάθε θεατής της ταινίας μας προσκαλείται να εξερευνήσει και να συμμετάσχει στον διαδικτυακό κόσμο του GiANT Ηeart, ενώ εκεί είναι διαθέσιμη με ευφάνταστο τρόπο όλη η πληροφορία που θέλουμε να μεταδώσουμε: περιεχόμενο και συνεχείς ενημερώσεις για τις δράσεις μας, τρόποι επικοινωνίας μαζί μας, αλλά και διαδραστικές ενέργειες για το κοινό, όπως η πρόσφατη ενέργεια «Δώσε Assist στον Γιάννη», που θα «ταξιδέψει» δέκα τυχερούς νικητές στο Milwaukee την άνοιξη του 2022. Παράλληλα, για το digital σκέλος της καμπάνιας, δημιουργήσαμε νέα εικαστικά, ενώ σχεδιάσαμε tailored στρατηγική για το YouTube, με στόχο να πούμε την ιστορία μας με τον πιο άμεσο, φιλικό προς τους χρήστες τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του digital για ένα επιδραστικό και επιτυχημένο storytelling.



Ποια θα λέγατε πως είναι η γενικότερη φιλοσοφία και στρατηγική της Novibet όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing και πώς εντάσσεται η νέα καμπάνια σε αυτήν;
Βάσιας Μπέρκοβιτς: Η επικοινωνιακή καμπάνια για την πρωτοβουλία The GiANT Heart ακολουθεί την ολιστική προσέγγιση της Novibet, καθώς ως brand έχουμε επιλέξει στρατηγικά να αξιοποιούμε ποικίλους τρόπους επικοινωνίας και να προσαρμόζουμε το περιεχόμενό μας ανά κανάλι και ανά κοινό. Αξιολογούμε συνεχώς τα δεδομένα και ανασυντασσόμαστε σε πραγματικό χρόνο, με στόχο να παραμένουμε πάντα επίκαιροι και πρωτοπόροι. Σε συνεργασία με τη 4 Wise monkeys έχουμε υλοποιήσει τα τελευταία χρόνια μια σειρά από άκρως επιτυχημένες προϊοντικές καμπάνιες. Η καμπάνια του GiANT Heart, ωστόσο, είναι ένα νέο ορόσημο στη συνεργασία μας, καθώς αποτελεί την ενσάρκωση ολόκληρου του πλάνου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας μας. Σε όλα τα στάδια του σχεδιασμού και της υλοποίησης, δουλέψαμε με λεπτομέρεια και σεβασμό, για να επιτύχουμε ένα αποτέλεσμα εφάμιλλο του βεληνεκούς του GiANT Heart. Και με την ίδια όρεξη και όραμα, συνεχίζουμε.

4 Wise Monkeys: Κάτι περισσότερο από μια συνηθισμένη καμπάνια

Πώς προέκυψε η ιδέα για τη νέα καμπάνια; Σε ποιο insight βασιστήκατε και σε ποιους επικοινωνιακούς άξονες στηριχθήκατε;


Βαγγέλης Δαβιτίδης: Νομίζω ότι το να κάνεις μια δουλειά με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο είναι το “holy grail” της ελληνικής διαφήμισης τα τελευταία χρόνια. Είναι μεγάλη τιμή για τη 4 Wise Monkeys και ένα ακόμα milestone για την ομάδα μας, για την οποία είμαι πολύ περήφανος. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα της Novibet για την εμπιστοσύνη της όλα αυτά τα χρόνια. Αυτή λοιπόν ήταν κάτι περισσότερο από μια συνηθισμένη καμπάνια. Και γιατί έπρεπε να επικοινωνήσουμε μια αξιέπαινη ενέργεια του πελάτη μας στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας. Αλλά και γιατί μιλάμε για μια συνεργασία της Novibet με έναν τεράστιο  αθλητή, που όπως όλοι οι τεράστιοι αθλητές, είναι Brand από μόνος του. Θα έπρεπε να βρεθεί η ισορροπία στο storytelling. Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός πιτσιρικά σε μια μη προνομιούχα γειτονιά της Αθήνας σαν κι αυτή που μεγάλωσε ο Γιάννης. Έχει μια δύσκολη εφηβεία, αισθάνεται αποκλεισμένος, αποκομμένος και τίποτα δεν δείχνει να πηγαίνει καλά, στο σπίτι, στο σχολείο. Μέχρι που επιστρέφει στην παλιά του γειτονιά ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, για να μεταφέρει στον πιτσιρικά της ιστορίας μας το μήνυμα ότι «ό,τι και να λένε οι άλλοι, ο ίδιος κρατάει την τύχη στα χέρια του». Κατά κάποιον τρόπο είναι σαν να μιλάει ο Γιάννης, με την εμπειρία που έχει πλέον αποκομίσει, στον πιτσιρικά εαυτό του. Και η Novibet μαζί με τον Γιάννη είναι εκεί, στις μη προνομιούχες γειτονιές, να βοηθήσει αυτά τα παιδιά, ανακαινίζοντας τα γήπεδα μπάσκετ αλλά και με άλλες ενέργειες.



Πώς επιλέχθηκε το κομμάτι των Going Through και μάλιστα στη συγκεκριμένη διασκευή;
Βαγγέλης Δαβιτίδης: Κοιτάξτε, η εποχή μας είναι εποχή της εικόνας, και το γεγονός ότι αρκετές επικοινωνίες μοιάζουν με καλογυρισμένα βιντεοκλίπ καμιά φορά γίνεται και εις βάρος της ιδέας. Γενικά, είναι μια εύκολη πλην επιφανειακή λύση. Στη δική μας περίπτωση όμως η διαχρονική επιτυχία των Going Through είναι σαν να γράφτηκε από τον Γιάννη. «Εκεί που μεγαλώσαμε έχουμε μάθει κάτι άλλο», «τα παιδιά στη γειτονιά μου έχουν μάθει να αγαπάνε». Είναι όλες οι αρχές με τις οποίες γαλουχήθηκε από τους γονείς του, στα Σεπόλια. «Μεγαλώνω και ξεχνώ μόνο τους κακούς ανθρώπους, αυτούς που μιλούσαν με βρισιές γιατί ποτέ δεν έμαθαν τρόπους». Είναι όλοι αυτοί που μίλησαν με άσχημο τρόπο για τον Γιάννη όλα τα προηγούμενα χρόνια, μια βόλτα στο Youtube θα μας θυμίσει δυστυχώς ότι ήταν και αρκετοί και επώνυμοι. «Μα ποτέ μου δεν ξεχνώ την παλιά τη γειτονιά μου». Τι έκανε ο Γιάννης με το που πήρε το βαρύτιμο τρόπαιο; Το έφερε στην Ελλάδα, και μάλιστα στα Σεπόλια, «γιατί στο παγκάκι της πλατείας έχω χαράξει τα όνειρά μου». Και εδώ είναι το πιο απίστευτο από όλα. Γιατί πάνω σε ένα παγκάκι στα Σεπόλια ο Γιάννης όντως είχε χαράξει το όνειρό του!

Ποιες προκλήσεις «έκρυβαν» η δημιουργία και η παραγωγή της καμπάνιας, με την ταινία να γυρίζεται σε περίοδο πανδημίας ακόμη;
Βαγγέλης Δαβιτίδης: Οποιαδήποτε παραγωγή πρέπει να προσαρμοστεί στο απαιτητικό πρόγραμμα ενός NBAer. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία παραγωγής Top Cut-Modiano και το σκηνοθέτη μας Γρηγόρη Ρέντη για την εξαιρετική τους δουλειά σε μια τόσο απαιτητική συνθήκη. Επίσης, γράφοντας τα σενάρια, ξέραμε ότι θα έχουμε τον Γιάννη συγκεκριμένες ώρες on set. Άρα έπρεπε να τα διαμορφώσουμε έτσι ώστε να μπορέσουν να έρθουν στη ζωή χωρίς να χρειαζόμαστε τον αθλητή δύο ολόκληρες μέρες!

Τι feedback έχετε για την καμπάνια;
Βαγγέλης Δαβιτίδης: Σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε μια καμπάνια με ένα τόσο δυνατό μήνυμα που να μπορεί να υπερβεί την επικοινωνία της ενέργειας της ανακαίνισης των γηπέδων. Το μήνυμα που κομίζει ο Γιάννης, «το μέλλον είναι στο χέρι σου και μόνο», ένα μήνυμα που έχει αποδείξει περίτρανα ο ίδιος στην προσωπική του πορεία και καριέρα, βρίσκει ευήκοα ώτα σε όλη την ελληνική κοινωνία, όχι μόνο στον πιτσιρικά της ταινίας: στον άνθρωπο που είχε μια ατυχία και θέλει να κάνει επανεκκίνηση με ένα μαγαζάκι ή επιχειρηματικό πρότζεκτ, ένα φοιτητή που προσπαθεί να ξεκινήσει τώρα τη σταδιοδρομία του, όλοι μπορούν να καταφέρουν περισσότερα αν πιστέψουν στον εαυτό τους. Γι’ αυτό και η καμπάνια έτυχε τέτοιας αποδοχής και το mail της ενέργειας Giant Heart γέμισε μηνύματα. Για να χαριτολογήσουμε και λίγο, διάβαζα ότι στις εορταστικές πίστες -μακράν του δεύτερου σχήματος αναδείχθηκε το σχήμα Μαζωνάκη-Going Through. Λέτε να οφείλεται στο revival του τραγουδιού;

Συντελεστές

4 Wise Monkeys
Βαγγέλης Δαβιτίδης, Head of Creative & Co-founder
Γιάννα Κατωπόδη, Creative Director
Δώρα Κοροβέση, Senior Copywriter
Μιχάλης Σηφάκης, Senior Art Director
Σία Καρέτα, Group Account Director
Αποστόλης Στούμπος, Account Director
Γιάννα Μπέλλου, Junior Account Executive

TopCut - Modiano
Executive Producer: Σταμάτης Αθανάσουλας
Producer: Σταυρούλα Δημητριάδου
Director: Γρηγόρης Ρέντης
DoP: Γιάννης Γεωργίου
Editor: Πάνος Δαουλτζής
Sound Design: Oxyzed
Τραγούδι: «Θέλω να γυρίσω στα παλιά»
Μουσική: Μιχάλης Παπαθανασίου - Τάκης Μπουγάς
Στίχοι: Νίκος Βουρλιώτης
Παραγωγή: Goin’ Through και Ήζυ Κουτιέλ για την OhMyGod Records
Ενορχήστρωση, Programming & Mastering: Μιχάλης Παπαθανασίου
Ερμηνεία: Νίκος Βουρλιώτης
Χορωδία: Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου