To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Novibet - 4WiseMonkeys: Όταν το brand έγινε σύνθημα

Novibet - 4WiseMonkeys: Όταν το brand έγινε σύνθημα

Με ατμόσφαιρα βγαλμένη κατευθείαν από τα μέρη που χτυπάει η καρδιά των φιλάθλων, η νέα καμπάνια της Novibet με την υπογραφή της 4WiseMonkeys ήταν από την αρχή προορισμένη να ξεχωρίσει. Όταν, όμως, προστέθηκε και η ελληνική εκδοχή του εμβληματικού «Freed from desire» στην εξίσωση, επιτεύχθηκε κάτι περισσότερο: το brand έγινε σύνθημα που βρίσκεται σταθερά στο μυαλό αλλά και τα χείλη του κοινού!

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς



adb: Ποιος είναι ο στόχος της νέας καμπάνιας με την οποία η Novibet μπαίνει δυναμικά στη νέα αθλητική σεζόν; Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη 4WiseMonkeys;



Χριστόφορος Μποζατζίδης, Chief Marketing Officer (Group CMO), Novibet: 
Η Novibet, ως new age brand, όπως υποδηλώνει και το όνομά της (Novi), έχει δεσμευτεί να φέρνει τη νέα εποχή στον κόσμο του αθλητικού στοιχήματος. Στη Novibet δεν επαναπαυόμαστε ποτέ. Στόχος μας είναι να διαμορφώνουμε το παιχνίδι όπως το θέλουν οι παίκτες. Αφουγκραζόμενοι, λοιπόν, το κοινό μας, εξελίσσουμε διαρκώς το παιχνίδι σε ολοένα πιο πλούσια και διαδραστική εμπειρία, με νέα αποκλειστικά features όπως «Σύγκριση απόδοσης & Rebet» αλλά και πολλά ακόμα που έρχονται. Με όλες αυτές τις νέες προϊοντικές προσθήκες, που έχουν σαν στόχο να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία του παιχνιδιού, ο παίκτης της Novibet δεν θα μπορούσε πάρα να θέλει μόνο Novibet. Στόχος ήταν στην αρχή της νέας ποδοσφαιρικής σεζόν και τη συγκυρία του FIBA World Cup, να γνωστοποιήσουμε, αλλά και να αναδείξουμε, όλα τα νέα και υπάρχοντα προϊοντικά features που μας διαφοροποιούν. Παράλληλα, θέλαμε το ίδιο το κοινό μας να γίνει ο αφηγητής των εξαιρετικών χαρακτηριστικών του προϊόντος μας. Πιστεύουμε ότι οι πραγματικές εμπειρίες χρηστών αποτελούν τις πιο συναρπαστικές μαρτυρίες, και γι’ αυτό τους τοποθετούμε στην πρώτη γραμμή αυτής της καμπάνιας. Ασφαλώς, δεν θα μπορούσαμε να μένουμε στην παραδοσιακή διαφήμιση και τη μονόδρομη επικοινωνία. Η επικοινωνιακή στρατηγική μας σχεδιάζεται για έναν κόσμο πολλαπλών πλατφορμών και προσαρμόζεται τόσο στα διάφορα ψηφιακά κανάλια αλλά και στη νέα συμπεριφορική πρόσληψη μηνυμάτων. Με τη διάρκεια προσοχής (attention spam) να μειώνεται όλο και περισσότερο, το αποτελεσματικό amplification των μηνυμάτων είναι απαραίτητο, ώστε να μειώσει το «θόρυβο». Η επιτυχία των επικοινωνιών σήμερα δεν κρίνεται απλώς από ένα καλαίσθητο διαφημιστικό σποτ αλλά από το επιτυχημένο και οργανικό (not forced) amplification σε όλα τα κανάλια ενημέρωσης και διασκέδασης, και αυτό είχαμε ως στόχο με τη νέα μας επικοινωνία.




adb
: Ποια είναι η γενικότερη φιλοσοφία της Novibet όσον αφορά την επικοινωνία/διαφήμιση και πώς αποτυπώνεται σε αυτή τη νέα καμπάνια;

Χριστόφορος Μποζατζίδης: Η φιλοσοφία μας είναι να δημιουργούμε επικοινωνίες οι οποίες φέρουν έντονα αλλά οργανικά το brand μας, είτε μέσω του storyline είτε μέσω άλλου δημιουργικού οχήματος όπως το τραγούδι στην εν λόγω καμπάνια. Το brand recall είναι υψίστης σημασίας σε όλες τις επικοινωνίες, καθώς θέλουμε να εξαλείψουμε κάθε αμφιβολία στο κοινό σχετικά με το ποιο είναι το διαφημιζόμενο brand. Η φιλοσοφία μας σε αυτή την καμπάνια εκτελείται με μεγάλη επιτυχία, καθώς μέσω του κεντρικού στίχου του τραγουδιού «Novibet θέλω», βάζουμε το brand μας στα χείλη του κοινού, καταφέρνοντας όχι απλώς brand recall αλλά κάτι πολύ περισσότερο: το κοινό μας να μας τραγουδάει!


adb
Πώς προέκυψε η ιδέα για τη διασκευή του «Freed from Desire»;



Μιχάλης Ρούσσος, Head of MarComms GR & CY, Novibet: 
Έχοντας ως στόχο το brand recall και το να τραβήξουμε την προσοχή του κοινού, στοχεύσαμε στην ενίσχυση του memorability. Ως γνωστόν, η μουσική έχει ισχυρό αντίκτυπο στον ανθρώπινο εγκέφαλο και τη μνήμη, καθώς έχει την ικανότητα να προκαλεί συναισθήματα. Όταν οι πληροφορίες λοιπόν συνδυάζονται με μια συναισθηματική εμπειρία, γίνονται ακόμα περισσότερο αξιομνημόνευτες. Όλοι μας θυμόμαστε τραγούδια που συνδέονται με σημαντικές ή συναισθηματικές στιγμές στη ζωή μας. Επιλέξαμε επομένως ένα τραγούδι που έχει συνδεθεί με στιγμές-ορόσημα στην ιστορία του ποδοσφαίρου και αντηχεί σε κερκίδες όλου του πλανήτη! Το «Freed from Desire» ακούστηκε πρώτη φορά ως ποδοσφαιρικό άσμα από οπαδούς της Bohemian FC από τον Απρίλιο του 2011, όπου σε έναν αγώνα εκτός έδρας με τη Sligo Rovers τραγουδήθηκε με τροποποιημένους στίχους και έκτοτε συνεχίζει να χρησιμοποιείται παγκοσμίως σε ποδοσφαιρικά highlights.


adb
Πώς έχει υποδεχθεί μέχρι στιγμής το κοινό τη νέα καμπάνια; Τι υποδοχής έχει τύχει στα social media;


Μιχάλης Ρούσσος: 
Ήμασταν πολύ σίγουροι από το πρώτο άκουσμα των σεναρίων για την επιτυχία της καμπάνιας. Παρ’ όλα αυτά η αποδοχή της από το κοινό δεν παύει να είναι πρωτόγνωρη. Διαβάζουμε για πρώτη φορά τόσο πολλά και ενθουσιώδη σχόλια στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης! Συγχρόνως ακούμε καθημερινά κόσμο να το σιγοτραγουδά, καθώς το τραγούδι έχει τη μοναδική ικανότητα να «κολλάει» στο μυαλό του ακροατή και μαζί με αυτό το Novibet brand! Βλέπουμε ακόμα και νέους creators να φτιάχνουν δικά τους στιχάκια με το κομμάτι και την ατάκα ΘΕΛΩ, καθώς έχουμε δεχτεί και στίχους από τους συναδέλφους μας, που ανακάλυψαν ένα κρυμμένο ταλέντο!


adb
«Novibet θέλω». Ποια είναι η ιστορία πίσω από το κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνιας της Novibet που υπογράφετε; Σε ποιο insight βασίζεται;



Βαγγέλης Δαβιτίδης, Head of Creative & Co-founder, 4WiseMonkeys: 
Αυτό που προσπαθούμε να χαρακτηρίζει τις δουλειές της 4WiseMonkeys είναι η φρεσκάδα. Θέλουμε πάντα να είμαστε εκεί που συμβαίνει, όταν συμβαίνει. Αυτό ακριβώς κάναμε και σε αυτή την καμπάνια. Ένα βίντεο που έκανε ένας φίλαθλος της Wigan στη Μεγάλη Βρετανία για τον άσημο Βορειοϊρλανδό επιθετικό Will Griggs, έγινε viral. Η παράφραση του «Freed from Desire» σε «Will Griggs on fire» έγινε παγκόσμια φρενίτιδα και σαν ντόμινο μπήκε στα χείλη των οπαδών πάρα πολλών ομάδων παγκοσμίως. Σίγουρα, εκείνος ο οπαδός, όταν έκανε εκείνο το αστείο βιντεάκι, δεν περίμενε ότι θα γινόταν μέρος της παγκόσμιας pop και sport κουλτούρας.


adb
Υπήρξαν προκλήσεις όσον αφορά το σχεδιασμό και την παραγωγή της καμπάνιας; Οι ελληνικοί στίχοι του «Freed from Desire» συμπεριλαμβάνονται σε αυτές;


Βαγγέλης Δαβιτίδης: 
Υπήρχαν πάρα πολλές προκλήσεις, ειδικά στο κομμάτι των δικαιωμάτων. Δουλειά ενός agency δεν είναι απλώς να φέρνει μια ιδέα στο χαρτί, αλλά να φροντίζει -όπως έγινε και σε αυτή την περίπτωση- να ξεπερνά τις όποιες δυσκολίες για λογαριασμό του πελάτη. Οι ελληνικοί στίχοι ήταν το πιο διασκεδαστικό κομμάτι σε αυτή την καμπάνια. Ευχαριστούμε τον πελάτη μας για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και σε αυτή την περίπτωση, όπως και όλα αυτά τα χρόνια, να υπερβούμε τις όποιες δυσκολίες.


adb
Θεωρείτε πως η αγορά του sports betting έχει δικούς της κώδικες όσον αφορά την επικοινωνία και τη διαφήμιση; Επιτρέπει πιο δημιουργικές προτάσεις;


Βαγγέλης Δαβιτίδης: 
Πράγματι η αγορά του betting έχει αρκετές ιδιαιτερότητες. Η ομάδα που «τρέχουμε» το λογαριασμό έχουμε καταγράψει χιλιάδες ώρες μέσα στα γήπεδα, ώστε να καταφέρνουμε να πιάνουμε τον παλμό του φιλάθλου. Τώρα, για τη δεύτερη ερώτησή σας, πιστεύω ότι όλες οι αγορές επιτρέπουν δημιουργικές προτάσεις. Το σημαντικό είναι η χημεία με τον πελάτη. Πάντα με την ομάδα της Novibet προσπαθούμε να βάζουμε τον δημιουργικό πήχυ ψηλά και να μη συμβιβαζόμαστε απλά με κάτι στρατηγικά σωστό. Και τους ευχαριστούμε πολύ που αγκαλιάζουν τις ιδέες μας. Τους αισθανόμαστε σαν συνδημιουργούς σε αυτή την πορεία.


adb
Πέρα από το τηλεοπτικό σποτ ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια; Πώς έχετε κινηθεί σε digital και social περιβάλλον;


Βαγγέλης Δαβιτίδης: 
Είναι μια ολοκληρωμένη 360° καμπάνια με πάρα πολλά υλικά, που απλώνεται σε όλα τα μέσα. Ξέρετε, πάντα προσπαθούμε να μη δημιουργούμε απλά καμπάνιες, αλλά πλατφόρμες επικοινωνίας. Και σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι έχουμε ένα πολύ δυνατό όχημα επικοινωνίας. Κάντε λίγο υπομονή και θα δείτε ότι έρχονται και άλλα!


Συντελεστές


4WiseMonkeys


Βαγγέλης Δαβιτίδης - Head of Creative & Co-founder

Μαρκ Άρης - Strategic Planning Director & Co-founder

Γιώργος Καψάσκης - Senior Copywriter

Τόνια Γιασεμάκη - Senior Art Director

Δώρα Κοροβέση - Associate Creative Director

Αποστόλης Στούμπος - Account Director

Φένια Σαρατσοπούλου - Account Manager

Ίλντα Μπουνγκούρη - Account Manager

Βασίλης Κυριακάτος - Account Executive

Αντριάννα Τζέκα - Account Executive



TopCut Modiano

Director: Γρηγόρης Ρέντης

Executive Producer: Μίκης Μοδιάνο

Producer: Νικήτας Ραφαήλ

DoP: Γιάννης Γεωργίου

Post Producer: Ρένα Παπουτσή

Editor: Τόλης Αποστολίδης

Colour Correction: Loren White

Τραγούδι: Freed From Desire

Music adaptation: YellowGroove Music

Vocals: Yellowgroove Singers Assembly

Sound: Bounce Audio