To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οδηγός Meta Marketing: Tι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν σχεδιάζετε χριστουγεννιάτικες καμπάνιες;

Οδηγός Meta Marketing: Tι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν σχεδιάζετε χριστουγεννιάτικες καμπάνιες;

Η περίοδος των χριστουγεννιάτικων αγορών είναι μια κρίσιμη περίοδος για τις εταιρείες, τους εμπόρους και τους διαφημιστές. Οι καταναλωτές αναζητούν δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα και θέλουν να επωφεληθούν από τις καλύτερες προσφορές και εκπτώσεις. Το πώς σχεδιάζουμε μια καμπάνια πριν από τα Χριστούγεννα και το κατά πόσο λαμβάνουμε υπόψη τις επικρατούσες τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών θα μεταφραστεί σε πραγματικά κέρδη και μετρήσιμα αποτελέσματα. Η Meta ετοίμασε μερικές πολύτιμες συμβουλές για τις διαφημιστικές δραστηριότητες κατά την περίοδο αγορών του Νοεμβρίου και του Δεκεμβρίου.


Ένας οδηγός γεμάτος με συμβουλές της Meta για την προ-χριστουγεννιάτικη διαφημιστική περίοδο είναι διαθέσιμος εδώ.

Το τελευταίο τρίμηνο του έτους είναι μια ιδιαίτερη στιγμή στο ημερολόγιο των διαφημιστών. Ο αριθμός των προσφορών και των εκπτώσεων ενθαρρύνει τις αγορές, αλλά μπορεί επίσης να είναι χαώδης για τους καταναλωτές καθώς καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε εκατομμύρια διαθέσιμα προϊόντα. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να πραγματοποιούν αγορές μέσω Διαδικτύου - εξοικονομεί χρόνο και τους επιτρέπει να περιηγούνται στις προσφορές πολλών καταστημάτων και brands ταυτόχρονα.


Ζούμε σε μια μεταβατική εποχή. Ο τρόπος που εργαζόμαστε, εκφραζόμαστε, επικοινωνούμε και ψωνίζουμε αλλάζει. Εισερχόμαστε όλο και περισσότερο σε έναν κόσμο που συνδυάζει την εικονική και την πραγματική πραγματικότητα, γι' αυτό είναι τόσο σημαντικό να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες των ψηφιακών επιχειρήσεων και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η σημερινή τεχνολογία μας προσφέρει νέες ευκαιρίες για την αλλαγή των αναγκών των καταναλωτών. Επομένως, μπορούμε να επισημάνουμε μερικές από τις πιο ουσιαστικές παρατηρήσεις που πρέπει να έχετε κατά νου όταν σχεδιάζετε διαφημιστικές καμπάνιες την προ-χριστουγεννιάτικη περίοδο.

Βάλτε σε πρώτο πλάνο τις προτιμήσεις των καταναλωτών

Η εξατομίκευση της εμπειρίας αγορών σας, μπορεί να κάνει την αναζήτησή σας για ένα πολυπόθητο δώρο πολύ πιο εύκολη. Οι καταναλωτές εκτιμούν τις προτάσεις προϊόντων που ταιριάζουν με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους. Μια πρόσφατη «Μελέτη Εποχιακών Διακοπών» που ανέθεσε η Meta, η οποία εξέτασε περισσότερους από 52.000 ανθρώπους σε 34 αγορές, ανέδειξε ότι οι άνθρωποι αναμένουν εξατομικευμένες εμπειρίες κατά την περίοδο των διακοπών.


Οι επιτυχημένες καμπάνιες ενισχύουν την προβολή του brand σε εποχές αυξημένων πωλήσεων για να προσεγγίσουν νέους πελάτες. Είναι καλή ιδέα να ξεκινήσετε την καμπάνια του brand λίγες εβδομάδες πριν από την αναμενόμενη εποχή αυξημένων πωλήσεων και να επεκτείνετε τη στόχευση, ώστε οι διαφημίσεις προϊόντων να προσεγγίζουν όλο και περισσότερους νέους χρήστες. Τα εργαλεία της Meta, όπως το pixel και το conversion API, σάς επιτρέπουν να μοιράζεστε δεδομένα μάρκετινγκ ενώ εγγυώνται το απόρρητο των χρηστών.


Προσελκύστε το κοινό σας

Οι αγορές μέσω της μηχανών αναζήτησης δεν αφορούν μόνο την εξατομίκευση, αλλά και την αφοσίωση των καταναλωτών - αυτό που περιμένουν περισσότερο οι άνθρωποι από τα brands κατά την περίοδο των γιορτών είναι η ψυχαγωγία και η έμπνευση. Αξίζει να επωφεληθείτε από τον χρόνο των λιγότερο εντατικών προσφορών πριν από την κρίσιμη περίοδο αγορών για να ενισχύσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ, να διαδώσετε το μήνυμά σας και να διευρύνετε τη βάση πελατών σας.

Χάρη στην ανάπτυξη της τεχνολογίας επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, οι ευκαιρίες να εμπλουτίσετε τη διαδικασία αγορών φαίνονται ατελείωτες. Τα φίλτρα AR επιτρέπουν στους χρήστες να συνάψουν άμεση σχέση με ένα προϊόν, το οποίο μπορούν, για παράδειγμα, να οραματιστούν στο σπίτι τους ή, όπως στην περίπτωση των καλλυντικών ή των ρούχων, να το δοκιμάσουν και να δουν πώς θα τους φαίνεται. Υπάρχει επίσης αυξανόμενη χρήση της διαφήμισης βίντεο και των ζωντανών αγορών, που είναι μια ζωντανή μετάδοση κατά την οποία παρουσιάζονται προϊόντα. Αξίζει να χρησιμοποιήσετε μια ποικιλία υλικών και μορφών περιεχομένου για να απευθυνθείτε σε διαφορετικά κοινά-στόχους και βασικούς παράγοντες για τις γιορτινές αγορές.

Η προσέλκυση κοινού σημαίνει επίσης συνεργασία με διαδικτυακούς δημιουργούς. Εδώ, το πιο σημαντικό πράγμα είναι να σκεφτείτε το κοινό-στόχο της μάρκας και να επιλέξετε κάποιον που μπορεί να προσεγγίσει την κοινότητά του με δημιουργικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Αξίζει να αφήσετε τους δημιουργούς να μιλούν εκ μέρους του brand- η επιτυχία βασίζεται στη χρήση της φωνής κάποιου που παρουσιάζει φυσικά το brand και το μήνυμά της.

Εξασφαλίστε μια αυτοματοποιημένη διαδικασία αγοράς

Η διαδρομή από την ανακάλυψη ενός προϊόντος έως την οριστικοποίηση μιας συναλλαγής πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο διαισθητική και απλή. Κανείς δεν θέλει να ξοδεύει χρόνο ασταμάτητα περνώντας από πολλές σελίδες για να κάνει μια παραγγελία. Σύμφωνα με έρευνα, έως και 8 στους 10 πελάτες παγκοσμίως εγκατέλειψαν τα καλάθι αγορών τους τον Μάρτιο του 2020. Ωστόσο, η διακοπή των αγορών δεν σηματοδοτεί πάντα μία χαμένη ευκαιρία. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυξημένων αγορών, είναι καλή ιδέα να υπενθυμίζετε το brand σας στους πελάτες που έχουν δείξει ξεκάθαρη πρόθεση αγοράς - ένα εργαλείο επαναστόχευσης, όπως οι διαφημίσεις καταλόγου Advantage+, μεταξύ άλλων, θα τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν στην εφαρμογή ή τον ιστότοπό σας.


Πώς, από την άλλη, να βελτιωθεί η διαδικασία των αγορών ακόμη και πριν ξεκινήσει η χριστουγεννιάτικη καμπάνια; Αξίζει να επωφεληθείτε από τις πολυάριθμες δυνατότητες που είναι διαθέσιμες στο Instagram και το Facebook, όπως η προσθήκη ετικετών σε προϊόντα που εμφανίζονται σε φωτογραφίες ή η αγορά προσαρμοσμένων κοινού.

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν σχεδιάζετε μια χριστουγεννιάτικη καμπάνια. Μπορείτε να βρείτε έναν πλήρη οδηγό για τη διαδικασία, με πολλές συμβουλές και δεδομένα, εδώ.