Ogilvy: Aξιοποιεί τα in-game ads για την Autohellas Hertz και την καμπάνια Flex Drive

Η Ogilvy στα πλαίσια επικοινωνίας του προϊόντος ευέλικτης μηνιαίας ενοικίασης “Flex Drive”, αξιοποίησε για πρώτη φορά για την Autohellas Hertz, τα in-game ads μέσω της πλατφόρμας Eskimi DSP που αντιπροσωπεύει η Fast River στην Ελλάδα.
Απώτερος στόχος ήταν η ενίσχυση του awareness, αξιοποιώντας non-intrusive video και image formats. Παρατηρήθηκε πως και τα δύο formats είχαν Viewability υψηλότερο από 97%, με το benchmark να είναι στο 95%, προσεγγίζοντας περίπου 100Κ unique gamers από ένα pool 80 διαφορετικών παιχνιδιών!
Τα in-game ads εξασφαλίζουν τη βέλτιστη δυνατή θέαση από το gaming audience, αυξάνοντας το Reach, χωρίς να υπάρχει διακοπή στην gaming εμπειρία τους. Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε την περίοδο Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2022, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες της in-game πλατφόρμας.
Απώτερος στόχος ήταν η ενίσχυση του awareness, αξιοποιώντας non-intrusive video και image formats. Παρατηρήθηκε πως και τα δύο formats είχαν Viewability υψηλότερο από 97%, με το benchmark να είναι στο 95%, προσεγγίζοντας περίπου 100Κ unique gamers από ένα pool 80 διαφορετικών παιχνιδιών!
Τα in-game ads εξασφαλίζουν τη βέλτιστη δυνατή θέαση από το gaming audience, αυξάνοντας το Reach, χωρίς να υπάρχει διακοπή στην gaming εμπειρία τους. Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε την περίοδο Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2022, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες της in-game πλατφόρμας.