To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Δημιουργεί τη νέα καμπάνια για τον Μπάρμπα Στάθη

Ogilvy: Δημιουργεί τη νέα καμπάνια για τον Μπάρμπα Στάθη

Η Ogilvy και η Μπάρμπα Στάθης ενώνουν τις δυνάμεις τους και δημιουργούν μία νέα καμπάνια για τη σειρά «Ας μαγειρέψουμε…».

Σε μια καθημερινότητα που «τρέχει», καλούμαστε να επιλέξουμε πού θα αφιερώσουμε τον ελεύθερο χρόνο που μας απομένει: στο να μαγειρέψουμε ή να κάνουμε κάτι, που πραγματικά μας χαλαρώνει και μας ευχαριστεί;  Από αυτό το «δίλημμα» έρχεται να μας βγάλει η σειρά «Ας μαγειρέψουμε…», χάρη στην οποία βρίσκουμε όλα τα υλικά, διαλεγμένα, καθαρισμένα και στις ιδανικές αναλογίες για να μαγειρεύουμε εύκολα και γρήγορα αυθεντικές, ελληνικές συνταγές.

Θέλοντας να παρουσιάσουμε στον κόσμο πως τώρα μπορεί και να απολαμβάνει θρεπτικά πιάτα, αλλά και όλα όσα τον ευχαριστούν, δημιουργήσαμε τρεις διαφημιστικές ταινίες, εμπνευσμένες από τρεις διαφορετικές καταστάσεις. Μια γυναίκα χαλαρώνει, μουλιάζοντας στην μπανιέρα της αντί να μουλιάζει φασόλια. Μια οικογένεια περνά χρόνο μαζί, διαλέγοντας την επόμενη κίνηση στο επιτραπέζιο, αντί να διαλέγει υλικά για μια συνταγή, ενώ ένα ζευγάρι «κόβει» βόλτες, παρέα με τον σκύλο αντί να κόβει λαχανικά για μπριάμ.

Έτσι, μέσα από αυτό το «παιχνίδι» αναδεικνύουμε την ευκολία, που μας προσφέρει η συγκεκριμένη σειρά, ώστε να μπορούμε να αφιερώνουμε περισσότερο χρόνο στον εαυτό μας κι όχι στην προετοιμασία μιας συνταγής.