To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Η Ελλάδα έχει και χειμώνα

Ogilvy: Η Ελλάδα έχει και χειμώνα
Με χιουμοριστική διάθεση, η νέα χειμερινή καμπάνια εισερχόμενου τουρισμού του ΕΟΤ από την OGILVY έχει στόχο να λανσάρει την Ελλάδα ως έναν χειμερινό προορισμό.

Η ιδέα βασίζεται σε ένα γεγονός: η χώρα μας έχει εδραιωθεί στο μυαλό και την καρδιά των επισκεπτών ως ο απόλυτος καλοκαιρινός προορισμός. Με τις απέραντες αμμουδιές της, τα κρυστάλλινα νερά και τα πανέμορφα νησιά της. Ήρθε, όμως, η ώρα να γίνει παγκοσμίως γνωστό ότι η Ελλάδα έχει ΚΑΙ χειμώνα!

Αυτό ακριβώς ανακοινώνει μια νεαρή Ελληνίδα με φόντο τα μαγευτικά Μετέωρα. Με σοβαρό και ταυτόχρονα ελαφρώς κωμικό ύφος εξηγεί στους ταξιδιώτες ότι εκτός από τα «islands» η Ελλάδα διαθέτει και… εξίσου συναρπαστικά «Μainlands». Μαζί με την πρωταγωνίστρια ο θεατής ταξιδεύει στα Mainlands, σε μια σειρά από πλάνα μοναδικών ελληνικών τοπίων της ενδοχώρας και παίρνει μια γεύση από τον ελληνικό χειμώνα και την μοναδική ελληνική φύση.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε με την υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση. Την παραγωγή της ταινίας υπογράφει η Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Φοίβο Κοντογιάννη.