To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy και Lacta σε νέα καμπάνια

Ogilvy και Lacta σε νέα καμπάνια

O χρόνος που περνάει και η καθημερινή ρουτίνα, πολλές φορές, κάνουν την τρυφερότητα να χάνεται σιγά σιγά από τις σχέσεις μας. Η απόδειξη αυτού, βρίσκεται στα ίδια μας τα κινητά, εκεί που αποθηκεύονται, πλέον, σχεδόν όλες οι στιγμές που μοιραζόμαστε με τους αγαπημένους μας. Μέσα από αυτές, μπορούμε να παρατηρήσουμε πόσο τρυφεροί ήμασταν στις παλιότερές μας αναμνήσεις και πόσο λιγότερο είμαστε στις πιο πρόσφατες.

Αυτό δείχνει και η νέα καμπάνια Lacta, η οποία αξιοποιεί σαν «όχημα» τα γνωστά Σαν Σήμερα video που εμφανίζονται στα κινητά μας. Στην 1η ταινία της καμπάνιας, που παίζει τώρα σε τηλεόραση και digital, ακολουθούμε τη σχέση ενός μπαμπά με την κόρη του. Με αφορμή τα γενέθλια του πατέρα, βλέπουμε μέσα από τα memories του κινητού πώς σταδιακά οι δυο τους έχουν απομακρυνθεί.

Όμως, η Lacta, η σοκολάτα συνώνυμο της αγάπης, με την απαλή της υφή, έρχεται για να «μαλακώσει» την καρδιά των πρωταγωνιστών, θυμίζοντάς τους την αξία της τρυφερότητας και δίνοντάς τους το έναυσμα να έρθουν και πάλι κοντά και να εκφράσουν την αγάπη τους, στο σήμερα.

Η παραγωγή είναι της Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο, ενώ τη μουσική συνέθεσε η Μαριέττα Φαφούτη και επιμελήθηκε η Μusou Music Group. Η καμπάνια αναμένεται να συμπληρωθεί σύντομα και με 2η ταινία, στην οποία παρακολουθούμε μια διαφορετική σχέση αγάπης και πώς εξελίσσεται η τρυφερότητά της μέσα στα χρόνια.