Ogilvy: Καμπάνια για την Aegean και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Θέσεις η μία δίπλα στην άλλη, θέαμα που σε καθηλώνει και εντυπωσιακό φινάλε. Άραγε πρόκειται για ταινία ή για πτήση AEGEAN;
Και τα δύο. Γιατί τελικά η ΑEGEAN και το σινεμά έχουν πολλά περισσότερα κοινά απ΄ όσα νομίζεις. Και αυτό είναι το concept της νέας καμπάνιας της Ogilvy για την AEGEAN ως Επίσημου Αερομεταφορέα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Έτσι φράσεις, ευτράπελα και καταστάσεις που συμβαίνουν τόσο στο σινεμά όσο και σε μία πτήση AEGEAN έγιναν η έμπνευση για μία σειρά από χιουμοριστικά σκιτσάκια για το φετινό Φεστιβάλ αλλά και για έναν διαγωνισμό στα social media, που καλεί τον κόσμο να στείλει τις δικές του φράσεις, να τις δει να γίνονται σκίτσα και να κερδίσει φυσικά και δώρα.